۰۸ مرداد ۱۳۹۴

کاهش شگفت‌انگیز مصرف انرژی در دستگاه‌های تهویه مطبوع Next One ال‌جی

فناوری شگفت‌انگیز Inverter V ال‌جی بهترین کیفیت را با بیشترین صرفه‌جویی در انرژی تا ۶۰ درصد ارائه می‌دهد. فناوری مدرن «کنترل انرژی فعال» ال‌جی مصرف انرژی را کمتر می‌کند.

دو فناوری مدرن «Inverter V» و«کنترل انرژی فعال» مصرف انرژی در دستگاه‌های تهویه مطبوع هوایNext One  ال‌جی را به حداقل رسانده است.

به لطف کمپرسو BLDC، موتور فن BLDC و کنترل گشتاور، دستگاه‌های تهویه مطبوع اینورتر ال‌جی می‌توانند به سادگی سرمایش و گرمایش خروجی را با توجه به شرایط تنظیم کنند. کمپرسورهای BLDC از یک مگنت نئودیمیم قوی برای حداکثر کردن بازدهی موتور و به حداقل رساندن تلفات تراکم استفاده می‌کند. همچنین، موتور فن BLDC عملکرد کاراتر، بی‌صداتر و نرم‌تری را تضمین می‌کند. افزون بر این، ویژگی کنترل گشتاور نویز و لرزش را به حداقل می‌رساند. این ویژگی‌ها در کنار هم مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش می‌دهند.

با فشردن کلید کنترل انرژی فعال بر روی ریموت کنترل دستگاه کاربران می‌توانند مصرف انرژی Next One را با توجه به نیازشان پایین‌تر بیاورند. با فعال‌سازی این قابلیت و پایین‌تر آمدن توان خنک‌کنندگی Next One به 86 درصد، مصرف انرژی باز هم کاهش می‌یابد.

وقت آن رسیده است که هم از هوای خنک لذت ببریم و با مصرف کمتر انرژی با محیط زیست مهربان باشیم. دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای Next One  ال‌جی چندی پیش در ایران رونمایی شدند و هم‌اینک در مراکز فروش معتبر ال‌جی-گلدیران قابل تهیه هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید