۲۶ تیر ۱۴۰۲

حمایت‌های LG SIGNATURE از خالق باله Swan Lake

کلماتی همچون «جادویی»، «شاعرانه» و «سبک وزن» همگی هنگام فکر کردن به یک شاهکار درخشان یعنی باله دریاچه قو (Swan Lake) به ذهن می‌آیند. این باله نمادین و برجسته توسط طراح رقص مسحورکننده آنجلین پرلجوکاج خلق شده و نه‌تنها چشم‌انداز رقص باله را از نو تعریف کرده بلکه قلب تماشاگران در سراسر جهان را به تسخیر در آورده و اثر کلاسیک دیگری را به وجود آورده که ماندگار خواهد شد.

آنجلین پرلجوکاج که در زمینه رقص فردی برجسته به شمار می‌رود، کارنامه درخشانی دارد و بیش از ۴۰ سال است که در خط مقدم رقص باله معاصر قرار دارد. او به‌عنوان طراح رقص جوایز متعددی از جمله جایزه Benois de la Danse را در سال ۱۹۹۵ میلادی دریافت کرده و در سال ۱۹۹۸ میلادی نیز توسط دولت فرانسه نشان افتخار لژیون دونور Chevalier de la Legion d’Honneur را به دست آورد.

با حمایت ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) اجرای رقص باله «دریاچه قو» توسط گروه آنجلین پرلجوکاج فرصتی قابل‌توجه در اختیار مخاطبان کره‌ای قرار داد تا بتوانند اجرای عالی و فریبنده این باله نمادین را از نزدیک شاهد باشند. این حمایت ال‎جی سیگنچر نشانی از تعهد ال‌جی نسبت به حمایت از تلاش‌های فرهنگی و به رسمیت شناختن برتری هنری است. اجرای آنجلین پرلجوکاج به‌خاطر رویکرد مدرن و امروزی خودش متمایز است و نسبت به تولید اصلی تفاوت دارد.

پرلجوکاج که قبلاً در سال ۲۰۱۹ میلادی در سئول کره جنوبی اجرا داشته، اظهار داشته بود که صحنه فرهنگی پر جنب‌وجوش شهر سئول و همچنین توجه آن به هنرها، آن را به محیطی ایدئال برای به نمایش گذاشتن بینش هنری و مهارت به کار رفته در خلق این اجرا تبدیل کرده است. این در حالی بود که حامی این اجرا نیز LG SIGNATURE بوده است.

پرلجوکاج به ستایش منطقه ویژه نمایشگاه پرداخته، منطقه‌ای که با الهام از ماهیت باله «دریاچه قو» شکل گرفته و لایه‌ای از جادو و هیجان را به تجربه کلی اضافه کرده است. آنجلین پرلجوکاج اظهار داشته: «طراحی این نمایشگاه، یادآور صحنه‌های نمادین باله است که یک ورودی بصری جذابی را ایجاد کرده و درون مایه را برای اجرای اصلی مشخص کرده است.» این هنرمند همچنین به ستایش نمایشگر LG SIGNATURE OLED M پرداخته و آن را یک فناوری استثنایی توصیف کرده که کاملاً فضای «دریاچه قو» را تکمیل کرده است.»

آنجلین پرلجوکاج گفته: «صفحه نمایش ۹۷ اینچی OLED با طراحی نوآورانه‌اش به نظر می‌رسد که روی دریاچه‌ای تاریک شناور است و منعکس‌کننده جلوه‌های بصری مسحورکننده رقص باله است و این در حالی است که حذف کابل‌های برق نیز آزادی بیشتری داده و جذابیت کلی زیبایی اجرا را افزایش داده است. این یک ادغام زیبا از هنر و فناوری پیشرفته است که با روح خود اجرا طنین‌انداز می‌شود. دیدن ترکیب یکپارچه فناوری و هنر که تعامل مخاطب را با اجرا افزایش می‌دهند، نیز فوق‌العاده است.»

آنجلین پرلجوکاج همچنین بینش خودش درباره هماهنگی هنر و فناوری که همان پایه و اساس فلسفه ال‌جی سیگنچر است را به اشتراک گذاشته است. او گفته: «در حالی که فناوری ابزارها و رسانه‌های جدیدی را برای بیان خلاقیت در اختیار هنرمندان قرار داده است و مرزهای دنیای هنر را فراتر می‌برد، هنر این قدرت را دارد که فناوری را انسانی کند و آن را با احساسات، معنا و دیدگاهی منحصربه‌فرد القا کند.»

این هنرمند در ادامه صحبت‌های خودش توضیح داده که فناوری می‌تواند فرایند هنری را بهبود ببخشد و هنرمندان را قادر سازد تا تجربیات همه‌جانبه‌ای را خلق کنند و به روش‌های جدید و هیجان‌انگیزی با مخاطبان درگیر شوند. او گفته: «من برای این اجرا با انیمیشن‌ساز بوریس لابه همکاری کردم و با هم تصاویر بصری ایجاد کردیم که در طول اجرا قابل مشاهده است. این همکاری با فناوری در تقویت کارگردانی صحنه من مؤثر بود و ارزش قابل‌توجهی را به اجرای نهایی اضافه کرد.»

ال‌جی سیگنچر به همکاری خودش با افراد هنرمند و برجسته همچون آنجلین پرلجوکاج ادامه خواهد داد تا هماهنگی فناوری و هنر را برجسته کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید