۲۵ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی به خاطر نوآوری پایدار خودش در مقابله با چالش‌های جهانی تحسین شد

بر اساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده، شرکت ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان یک رهبر جهانی در استفاده از فناوری برای مقابله با پایداری و چالش‌های اجتماعی شناخته شده است. در گزارش جدیدی که با عنوان «کاوش در چشم‌انداز نوآوری پایدار جهانی: ۱۰۰ شرکت برتر و فراتر از آن» توسط LexisNexis منتشر شده است، ال‌جی در میان ۱۰۰ شرکت برتر که راهکارهای متحول‌کننده همسو با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDG) را ارائه می‌کنند، در رتبه سیزدهم قرار دارد.

توماس یون مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی گفته:

«اکنون بیش از هر زمان دیگری تلاقی نوآوری و پایداری است که فرصت‌هایی را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانند با پرداختن به برخی از مبرم‌ترین مسائل جهان تفاوت‌هایی ایجاد کنند. مأموریت ESG زندگی بهتر برای همه شرکت ال‌جی بر اساس نقش دیرینه این شرکت در پیمان جهانی سازمان ملل متحد است و با ابتکارات SDG همسو است که تأثیر مثبتی برای مردم، جوامع و کره زمین ایجاد می‌کند.»

با انتشار گزارش «کاوش در چشم‌انداز نوآوری پایدار جهانی»، LexisNexis چیزی را معرفی می‌کند که آن را «استاندارد جدیدی از تعالی برای تجارت مسئولانه و پایدار» می‌نامد. این گزارش با ترسیم عینی اهداف و شاخص‌های SDG به سیستم جهانی و به‌کارگیری شاخص Patent Asset Index، یک روش ارزیابی پذیرفته شده در پلتفرم در پلتفرم LexisNexis PatentSight، شرکت‌هایی همانند ال‎جی که با مشارکت‌های خودشان به‌سوی دنیایی سالم‌تر، مرفه‌تر و پایدارتر قدم بر می‌دارند را شناسایی می‌کند.

شش ستون استراتژی ESG جهانی ال‌جی، عدم انتشار کربن، اقتصاد چرخشی، محصولات سازگار با محیط زیست، زنجیره تأمین پایدار، فرهنگ سازمانی فراگیر و محصولات در دسترس است که با اهداف توسعه سازمان ملل متحد هماهنگ هستند. این شرکت با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از عملیات از طریق اقداماتی همچون ساختمان‌های بسیار کارآمد، انرژی‌های تجدیدپذیر، برق‌رسانی ناوگان و پروژه‌های جبران‌سازی کربن در راستای عدم انتشار کربن گام بر می‌دارد. تلاش‌های ال‌جی برای اقدامات اقلیمی نیز بر کاهش اثرات زیست‌محیطی محصولاتش در کل چرخه عمرشان، از طراحی و تولید گرفته تا بسته‌بندی، حمل‌ونقل، استفاده و دفع تمرکز دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید