۲۶ تیر ۱۴۰۲

برترین مانیتورهای گیمینگ منحنی سال 2023  ال‌جی

گیمینگ برای بسیاری از افراد محبوب‌ترین سرگرمی محسوب می‌شود زیرا این سرگرمی به گیمرها اجازه می‌دهد از واقعیت فاصله بگیرند، با بازیکنان دیگر معاشرت کنند و از چالش‌ها و شبیه‌سازی‌های ذهنی‌ آن لذت ببرند. چه در زمینه گیمینگ تازه‌کار باشید و چه نباشید برای این که از تجربه گیمینگ خود لذت کامل ببرید به یک مانیتور با کیفیت نیاز دارید. پس اگر قصد دارید اولین مانیتور گیمینگ خود را تهیه کنید و یا می‌خواهید مجموعه گیمینگ خود را کاملتر کنید این مقاله برای شما مفید است.

برای آشنایی با 3 مانیتور گیمینگ منحنی(Curved) برتر سال 2023، ویژگی‌های آن‌ها و مزایای خرید یک مانیتور منحنی نسبت به یک مانیتور تخت به خواندن ادامه دهید.

چرا باید یک مانیتور گیمینگ خمیده انتخاب کنیم؟

بسیاری از گیمرها به دلایل مختلف مانیتورهای خمیده را به مانیتورهای تخت ترجیح می‌دهند. در ادامه برخی از این دلایل ذکر شده‌اند:

1.کاهش فشار چشم

مانیتورهای منحنی گیمینگ از تابش مستقیم نور به چشم گیمرها جلوگیری کرده و فشار ناشی از بازتاب‌ها و تشعشعات روی چشم را کاهش می‌دهند. این مانیتورها نسبت به مانیتورهای تخت، توزیع نور بیشتری در سراسر صفحه نمایش دارند. این ویژگی، خستگی و فشار چشم را کاهش داده و مانیتورهای منحنی را به بهترین نوع مانیتور برای زمان‌های طولانی گیمینگ تبدیل می‌کند.

2.بهبود زاویه دید

گیمرها با استفاده از مانیتورهای منحنی گیمینگ می‌توانند بدون این که با اعوجاج و یا تغییر رنگ تصویر مواجه شوند، صفحه نمایش را از زوایای وسیع‌تری ببینند. این ویژگی باعث می‌شود تجربه گیمینگ فراگیرتری داشته باشید و به ویژه در زمان‌هایی که با دوستان یا اعضای خانواده بازی می‌کنید همه می‌توانند از دید خوبی که از صفحه نمایش دارند لذت ببرند.

3.تجربه گیمینگ فراگیر

طراحی مانیتورهای منحنی گیمینگ به نحوی است که به غرق شدن در تجربه گیمینگ کمک می‌کند، زوایای دید بازیکنان را بهبود می‌دهد و دید فراگیرتری از دنیاهای مجازی‌ای که در آن‌ حضور دارند برایشان فراهم می‌کند. به این ترتیب بازیکنان به شکل فزاینده‌ای درگیر بازی می‌شوند و به جای این که صرفاً احساس کنند که در حال بازی کردن هستند احساس می‌کنند در حال زندگی کردن آن واقعیت مجازی هستند.

3 مدل از برترین مانیتورهای گیمینگ منحنی

ال‌جی طیف گسترده‌ای از مانیتورهای گیمینگ شامل مانیتورهای منحنی را ارائه می‌دهد. در این‌جا به سه مورد از مانیتورهای گیمینگ ال‌جی که باید با آن‌ها آشنا شوید خواهیم پرداخت:

مانیتور گیمینگ منحنی 49 اینچی UltraGear 240 هرتز

این مانیتور منحنی گیمینگ یکی از جدیدترین مدل‌های تولید شده توسط ال‌جی در سال 2023 است و به تازگی وارد بازارها و دنیای گیمینگ شده است. در زیر برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نمایشگر ذکر شده‌اند:

  • سرعت بالا، گیمینگ روان

سرعت یک فاکتور اصلی و حیاتی در خرید نمایشگر مناسب گیمینگ است. تنها چند ثانیه می‌تواند شما را از پیروزی محروم کند، پس با مانیتورهای گیمینگ ال‌جی برد خود را تضمین کنید! این مانیتور بسیار جدید طوری طراحی شده است که با استفاده از نرخ تازه‌سازی 240 هرتز بالاترین سرعت را فراهم کند. به عبارت دیگر مانیتور در هر ثانیه 240 بار صفحه نمایش را تازه‌سازی می‌کند و حرکاتی بسیار واقعی، سریع و روان را ارائه می‌دهد.

به علاوه، این مانیتور به دلیل زمان واکنش (GtG) یک میلی‌ثانیه خود نیز منحصر به فرد است و حالت حاله (ghosting) را از بین برده و سرعت را افزایش می‌دهد. با این زمان واکنش می‌توانید بدون تارشدگی تصویر وارد بازی شوید.

  • رنگ‌ و کنتراست عالی

رنگ و کنتراست دو ویژگی اساسی و همگام در ایجاد یک گیمینگ عالی هستند. مانیتور منحنی گیمینگ ال‌جی با ارائه رنگ‌ها و کنتراست شبیه به واقعیت، کیفیت گیمینگ HDR عالی را فراهم می‌کند. این نمایشگر با ویژگی VESA DisplayHDR™ 1000 طراحی شده است که سطوح مناسبی از درخشندگی، کنتراست، عمق و طیف رنگ چشمگیری را فراهم می‌کند.

  • طراحی گیمرمحور (بازیکن‌محور)

با مانیتور منحنی گیمینگ ال‌جی می‌توانید از نورپردازی Hexagon، طراحی 3 وجهی تقریباً بدون حاشیه و پایه قابل تنظیم که چرخش، شیب و ارتفاع مانیتور را تنظیم می‌کند، لذت ببرید. با این مانیتور ال‌جی به نحوی از گیمینگ لذت خواهید برد که تا کنون تجربه نکرده‌اید.

مانیتور منحنی گیمینگ 45 اینچی WQHD UltraGear™ OLED با نرخ تازه‌سازی تصویر 240Hz و زمان واکنش 03ms

این مانیتور یکی دیگر از مانیتورهای گیمینگ منحنی ال‌جی است که ویژگی‌های بی‌سابقه‌ای را برای بهترین تجربه ممکن در گیمینگ ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها که بر سه حوزه خاص تمرکز دارند به شرح زیر هستند:

  • صفحه نمایش

این مانیتور منحنی گیمینگ به دلیل برخورداری از قابلیت تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش منحصر به فرد است و به گیمرها امکان می‌دهد که آن را به راحتی تنظیم کنند. همچنین با نسبت 21:9 دید افقی کاملی را ارائه می‌دهد که برای بازی‌هایی مانند مسابقه یا سیمولیشن پرواز ایده‌آل است.

  • تصویر

تصویر تولید شده توسط این مانیتور گیمینگ بسیار دقیق و زنده است و تمام بازی‌ها را به شکل حیرت‌آوری پویا و واقعی نشان می‌دهد. این ویژگی با استفاده از نرخ کنتراست 1,500,000:1 که تصویری عمیق و با جزئیات فراهم می‌کند حاصل می‌شود.

  • سرعت

با نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز و زمان واکنش 03ms سرعت فوق‌العاده‌ای را بدون وجود هر گونه تاری در حرکت و تصویر خواهید داشت و می‌توانید از گیم‌های دارای سرعت بالا به نحو بی‌سابقه‌ای لذت ببرید.

مانیتور منحنی 34 اینچی 21:9 Curved UltraWide™ QHD (3440 x 1440)

اگر به دنبال یک مانیتور منحنی و فوق‌عریض برای یک تجربه گیمینگ فراتر از حد تصور هستید، این مانیتور گیمینگ همان چیزی است که در جستجویش هستید!

این مانیتور به دلیل عناصر مراقبت از چشم و ویژگی Action Sync، کاهش تأخیر ورودی و قادر ساختن شما به واکنش سریع‌تر نسبت به رقبایتان منحصر به فرد است. به علاوه، این مانیتور از ویژگی Black Stabilizer نیز برخوردار است و امکان دیدن تک تیراندازهای پنهان شده در نقاط تاریک و فرار از صحنه به محض انفجار را برایتان فراهم می‌کند.

تمامی مانیتورهای گیمینگ ال‌جی را بررسی کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید!

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید