۲۷ تیر ۱۴۰۲

رونمایی از دنیای مسحورکننده LG SIGNATURE با نمایش دریاچه قو

در پشتوانه ارزش برند ال‌جی سیگنچر‌ (LG SIGNATURE) این باور نهفته است که هنر الهام‌بخش فناوری است و فناوری، هنر را کامل می‌کند. ال‌جی الکترونیکس با ادغام برتری فناوری با درخشش هنری، با افتخار حامی اجرای کلاسیک و ماندگار دریاچه قو (Swan Lake) با طراحی استاد برجسته باله آنجلین پرلجوکاج است. این برداشت مدرن در مرکز هنرهای ال‌جی در سئول کره جنوبی از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ ژوئن برگزار شده بود که توانست مخاطبان را مجذوب خودش کند و در عین حال، تعهد این برند به تجربیات خارق‌العاده را کاملاً مجسم کند.

در کنار این اجرا نیز نمایشگاه LG SIGNATURE OLED M با تم دریاچه قو قرار داشت که در آن از یک آینه به شکل ماه برای انعکاس نور به دریاچه ایجاد شده توسط تلویزیون استفاده شده بود تا طراحی بی‌سیم این محصول ال‌جی سیگنچر برجسته شود. ویژگی Zero Connect Box سیگنال‌های صوتی و تصویری را به‌صورت بی‌سیم به صفحه نمایش ال‌جی منتقل می‌کند که در بالای مجسمه قوی بسیار زیبا برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده بود.

سالن ال‌جی سیگنچر مملو از افرادی بود که مشتاق تماشای این اجرای مورد انتظار بودند و همان‌طور که منتظر بودند نیز توانستند از نمایشگاهی از فناوری‌های پیشرفته و همچنین عکس‌هایی لذت ببرند که انتقال بی‌سیم زیبای تلویزیون OLED ال‌جی را برجسته می‌کنند، ویژگی‌ای که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد امکان‌پذیر باشد. نقوش مسحورکننده دریاچه قو نیز بُعد دیگری به این سالن بخشیده و بسیاری آن را شبیه به افتتاحیه اجرا توصیف کردند.

چهره‌های سرشناس باله، فرهنگ و هنر کره از جمله کانگ سو جین مدیر هنری باله ملی کره و چان جو هوان اسکیت‌باز سطح جهانی در اینجا حضور داشتند و خود را در ترکیب کاملی از نوآوری و درخشش هنری غوطه‌ور کردند. کانگ خاطر نشان کرد: «این فضا به من اجازه می‌دهد تا به‌صورت مستقیم هماهنگی هنر و فناوری‌ای را تجربه کنم که ال‌جی سیگنچر به دنبال آن است.» چان جون هوا نیز چیزهای بسیار خوبی درباره نمایشگاه گفته و درباره طراحی خلاقانه تلویزیون اظهار داشته: «من بسیار خوشحالم که شاهد چنین طراحی خلاقانه‌ای بودم که شجاعانه خودش را از حالت معمولی فاصله داده است.»

فرصت تجربه یک اجرای باله برجسته و همچنین دیدن اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان در یک مکان، سبب شده بود تا هیجان بسیار زیادی در بین بازدیدکنندگان شکل بگیرد. در این میان نیز چهره‌های تأثیرگذار باله، هنر و فرهنگ برای دیدن این اجرا حضور داشتند که شامل بالرین لی جوری، بازیگر کیم جوری، بالرین کیم نام جی، بازیگر لی جائه جون و مدل کیم نام یون و همچنین تأثیرگذاران سبک زندگی لوکس از جمله کیم یانگ شین، کیم بو کیونگ و جونگ جائه هو است.

اجرای برداشت جذاب و مدرن از باله «دریاچه قو» با حمایت ال‎‌جی سیگنچر با نشان دادن تعهد تزلزل‌ناپذیر این برند به ارتباط ذاتی بین هنر و فناوری پایان یافت. در حالی که ممکن است این نمایش به پایان رسیده باشد، این نمایشگاه فریبنده تا ماه سپتامبر پذیرای مخاطبان بیشتری از دوستداران تلویزیون خواهد بود. ال‌جی سیگنچر با ایجاد پلی بین دنیای فناوری و بیان هنری، به تعریف مجدد ماهیت زندگی با الهام از هنر ادامه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید