۳۰ شهریور ۱۴۰۲

ال‌جی سیگنچر زندگی لوکس را در نمایشگاه IFA 2023 به نمایش گذاشت

ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) شهرت بی‌نظیری برای ترکیب عملکردهای پیشگامانه با طراحی زیبا دارد و بار دیگر نیز فصل جدیدی را در لوازم‌خانگی ممتاز رقم زده است. در اوایل ماه سپتامبر سال جاری میلادی، ال‌جی سیگنچر تجربه‌های مختلفی را با تمرکز روی «طراحی و فناوری» در نمایشگاه ایفا 2023 (IFA 2023) ارائه کرده که ارزش‌های جاودانه و منزلت زندگی را ارتقا می‌دهند.

غرفه ال‌جی سیگنچر در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ تحت عنوان ویلا (The Villa) یک بخش خاص به شمار می‌رفت که سبک‌های زندگی جدید را در سه فضای مهم خانه یعنی اتاق رخت‌شویی، آشپزخانه و اتاق نشیمن ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان نه‌تنها می‌توانستند جدیدترین لوازم‌خانگی ال‌جی را تجربه کنند بلکه مجموعه‌ای از مبلمان بسیار زیبا از Molteni&C ایتالیا را نیز شاهد بودند، یک برند مبلمان ممتاز که اشتیاق ال‌جی نسبت به جوهره زیبایی جاودانه را درک می‌کند. این لوازم و مبلمان در سراسر غرفه ال‌جی سیگنچر پخش شده بودند تا پتانسیل ترکیب هماهنگ و کامل فناوری و طراحی را به نمایش بگذارند.

اولین لوازم‌خانگی که توجه بازدیدکنندگان را به خودش جلب کرد، تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M بود که اولین تلویزیون 4K ۱۲۰ هرتزی با اتصال صوتی و تصویری بی‌سیم جهان به شمار می‌رود و می‌تواند سطح فوق‌العاده‌ای از آزادی و اختیار را به کاربران بدهد تا بتوانند آن را بدون سیم‌های اضافه در هر جای اتاق قرار بدهند.

همچنین در این غرفه ال‌جی سیگنچر نسل دوم یخچال فریزر Dual InstaView را به نمایش گذاشته که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بدون باز کردن درب یخچال داخل آن را مشاهده کنند و از این طریق، جلوی هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال گرفته شود و در نتیجه، مواد داخل یخچال طراوت خودشان را حفظ کنند.

اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شد و کلی از محصولات نسل دوم ال‌جی سیگنچر به برلین آورده شده بودند که شامل مایکروویو با قابلیت Smart InstaView و فر دوبل کشویی با قابلیت InstaView همراه با دوربین‌های داخلی و قابلیت خودکار زمان و دما است. ویژگی‌های پیشرفته و زیباشناختی این محصولات مطمئناً تأثیری ماندگار روی بازدیدکنندگان داشته است.

آخرین محصول اضافه شده به خط تولید نسل دوم ال‌جی سیگنچر، ماشین لباسشویی و خشک‌کن با پمپ حرارتی است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ بسیار برجسته بود. این محصول با استفاده از مواد درجه یک ساخته شده و یک طراحی بدنه تمام فلزی خارق‌العاده، عملکرد استثنایی و راندمان بالا دارد و یک راهکار دوگانه برای شستشوی لباس و خشک کردن آن‌ها به شمار می‌رود که از ماژول خشک‌کن نوآورانه DUAL Inverter Heat Pump ال‌جی استفاده می‌کند که زمان خشک کردن را کاهش می‌دهد و در عین حال در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید