۰۱ مهر ۱۴۰۲

یخچال ال‎‌جی گواهینامه بین‌المللی EPD را دریافت کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که یخچال ممتاز خودش (مدل‌های ۶۰۰ لیتری) موفق شده تا گواهینامه بین‌المللی محصولات زیست‌محیطی (EPD) را دریافت کند. این برای دومین بار است که این مدل پیشرفته گواهینامه EPD را دریافت می‌کند و در سال گذشته میلادی نیز توسط EPD نروژ موفق به کسب این گواهینامه شده بود.

سیستم بین‌المللی EPD برای تعیین کمیت تأثیر زیست‌محیطی یک محصول در کل چرخه عمر آن شامل تولید، انتقال، توزیع، استفاده و دفع است. گواهینامه EPD اطلاعات دقیق و شفافی را در مورد تأثیر این محصول روی سیاره ارائه می‌کند و به مشتریان کمک می‎کند تا وسایلی را انتخاب کنند همسو با تلاش‌های آن‌ها برای داشتن زندگی پایدارتر باشد. محصولات بر اساس استانداردهای بین‌المللی ارزیابی می‌شوند که مصرف‌کنندگان می‌‎توانند در وب‌سایت رسمی EPD اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها کسب کنند.

یخچال ال‌جی در ۱۴ سپتامبر سال جاری میلادی در استانبول ترکیه موفق به کسب گواهی International EPD شد. این برای اولین بار است که یک یخچال تولید شده توسط یک تولیدکننده جهانی لوازم‌خانگی موفق به کسب این گواهی خاص شده است. این یخچال بسیار کارآمد به لطف کمپرسور اینورتر لاینیر پیشرفته خودش، عایق خلأ و همچنین چرخه تبرید بهینه مصرف برق را کاهش می‌دهد. ال‌جی پیش‌بینی می‌کند که کارایی فوق‌العاده محصول همراه با گواهی EPD که اخیراً به دست آمده، نگاهی مثبت از سوی مشتریان را به خودش جلب کند، به‌خصوص افرادی که به دنبال کاهش ردپای کربنی در انرژی خانگی خود هستند.

ال‌جی که متعهد به مدیریت خوب ESG است،‌ از سال ۱۹۹۵ به طور فعال ارزیابی‌های چرخه عمر (LCA) محصولات خودش را انجام داده و تمام ارزیابی‌ها مطابق با استاندارد بین‌المللی مربوطه ISO 14040 را به اجرا در آورده است. ال‌جی با تقویت اعتماد با مشتریان و دیگر سهام‌داران خودش، تأثیر نوآوری‌هایش از جمله میزان انتشار کربن و تأثیر آن‌ها بر گرمایش جهانی را در وب‌سایت رسمی و همچنین گزارش سالانه پایداری خودش آشکار می‌کند. این شرکت همچنین در دیگر برنامه‌های صدور گواهینامه بین‌المللی محصولات محیط‌زیست شخص ثالث مانند برچسب‌گذاری ردپای کربنی و گواهی اعتماد کربن نیز شرکت کرده است.

علاوه بر این، ال‌جی در حال پیگیری طیفی از ابتکارات متمرکز بر پایداری ۲۰۳۰ به‌عنوان بخشی از برنامه اقدام بلندمدت ESG خودش تحت عنوان The Better Life Plan 2030 است. این ابتکارات نیز شامل کاهش انتشار کربن در مرحله استفاده از محصول به میزان ۲۰ درصد (نسبت به سال ۲۰۲۰)، استفاده از ۶۰۰۰۰۰ تن پلاستیک بازیافتی در محصولات و جمع‌آوری هشت میلیون تن لوازم‌خانگی قدیمی است. این شرکت همچنین خودش را موظف به پیروی از مقررات زیست‌محیطی اصلی همچون کمیسیون اروپایی ESPR می‌داند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«جدیدترین گواهی EPD نمادی از تعهد ال‌جی به محیط‌زیست و شفافیت است. ما همچنان به دریافت گواهینامه‌های محصولات زیست‌محیطی ادامه خواهیم داد که مصرف‌کننده‌ها را تشویق می‌کند تا تصمیمات مسئولانه‌ای به هنگام خرید محصولات اتخاذ کنند و این در حالی است که ما از فناوری‌های نوآورانه خود برای به حداقل رساندن تأثیر محصولات‌مان روی محیط‌زیست استفاده می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید