۰۵ آبان ۱۳۹۷

اولین یخچال دنیا با 20 سال ضمانت موتور کمپرسور

یخچال مبتکرانه و جدید Centum System  ال‌جی از نظر بازده انرژی، دوام و مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته، که در جهت آسایش بیشتر مشتریان هستند، در میدان رقابت یک سر و گردن از حریفان خود سرتر است.

این یخچال اولین یخچال در صنعت جهانی است که موتور کمپرسور آن ۲۰ سال ضمانت می‌شود. با تعبیه فناوری Centum System در این محصول، یخچال پایین‌فریزر ال‌جی انتخاب طبیعی برای مشتریانی خواهد بود که می‌خواهند یخچالی با راندمان انرژی بالا داشته باشند و سال‌های زیادی در کنارشان باشد.

LG Centum Refrigerator Matte Black

از جمله مزایای این یخچال تعبیه کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی است که اکنون ۳۲ درصد بازده انرژی بیشتری نسبت به کمپرسورهای متداول دارد. این موتور و دیگر امکانات پیشرفته برای افزودن بازده انرژی به یخچال Centum System ال‌جی رتبه انرژی A+++-40 می‌دهد که بسیار بالاتر از حد رقابت با محصولات دیگر است. کسب این رتبه بدین معنی است که یخچال جدید ال‌جی از ۴۰ درصد نیروی کمتری نسبت به سایر مدل‌ها استفاده می‌کند و رتبه انرژی A+++   گواه این است که در قبض‌های برق به راحتی صرفه‌جویی خواهد شد.

LG Centum Refrigerator Stainless Steel

استفاده از موتور خطی اینورتر پیشرفته در این یخچال قابلیت اعتماد و دوام آن را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. آزمایشات سخت‌گیرانه در مورد این یخچال که مجهز به موتور اینورتر خطی و فناوری Centum System است نشان داد میزان استهلاک در استفاده روزانه از یخچال به مراتب کمتر از سایر محصولات است و علاوه بر اینها ۲۵ درصد صدای کمتری تولید می‌کند. همین تحقیقات در مورد طول عمر این محصول نشان داد طول عمر متوسط فناوری اصلی این یخچال ۲۰ سال خواهد بود که خیلی بالاتر از حدی است که محصولی بتواند با آن رقابت کند.

۱ نظر

حسين ۵ آبان ۱۳۹۷ پاسخ

تا دهه ۶۰ بخش عمده یخچال و فریزهای مورد استفاده در داخل کشور در ایران و در کارخانجات ارج و آزمایش و ژنرال الکتریک ایران ( پارس فعلی ) و با استفاده از کمپرسورهای ماتسوشیتا ( ناسیونال سابق و پاناسونیک فعلی ) و استثنائا یخچال جنرال استیل با کمپرسور دانفوس تولید می شدند در نیمه دوم دهه ۶۰ و بتدریج کمپرسورهای گلد استار با سه سال ضمانت در تولیدات داخلی جایگزین و مدلهای مشابه دارای کمپرسور گلد استار باتفاوت قیمت و ارزانتر در بازار عرضه و طالب چندانی نداشت بعد از چند سال با ورود کمپرسورهای خطی ال جی ضمانت کمپرسور خود را به ده سال و رقیب آن سامسونگ به ۱۲۳ ماه یعنی سه ماه بیشتر افزایش دادند و این دو برابر کردن مدت ضمانت یعنی اطمینان کامل به دوام محصول فقط سوالی که باقی می ماند این است که دوام بدنه جقدر است زیرا در حال حاضر بعد از ۲۰ سال کمتر یخچالی را میتوان یافت که دچار پوسیدگی بدنه نشده باشد تا کنون یخچال های جنرال استیل تولید دهه ۴۰ خورشیدی ( اولین یخچال تولید داخل که بعدها بنام ایران پویا تغییر نام و مجددا چند سالی است با نام قدیم عرضه می گردد ) با عمر ۵۰ سال که سری اول آنها ۷ فوت برنگ مغزپسته ای روشن در حال کار در بسیاری از خانه ها و مغازه ها در حال کار هستند را از رو خواهد برد

نظر دهید