۲۹ تیر ۱۳۹۴

محبوب‌ترین کاربران یوتیوب با ال‌جی G4 خلاق شدند

 5 نفر از کاربران پرطرفدار یوتیوب از 3 قاره جهان بهترین امکانات ال‌جی G4 را به نمایش گذاشتند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) بار دیگر با محبوب‌ترین ستاره‌های یوتیوب در سراسر جهان مشارکت کرد تا بهترین و متفاوت‌ترین امکانات گوشی هوشمند ال‌جی G4 را پررنگ‌تر کند. 5 نفر از مشهورترین کاربران و تیم‌های یوتیوب این چالش را پذیرفتند که ویدئوهای خلاقانه ضبط کنند و داستان‌های سرگرم‌کننده‌ای در موردG4  را در تابستان امسال بازگو کنند. تاکنون، در مجموع 9 ویدئو توسط این 5 فرد و تیم تولید شده و اکنون برای مشاهده در یوتیوب وجود دارد:

  • ویدئوهای یوتیوب آلکس شاکِن (Alex Chacón) بیش از 18 میلیون بار دیده شده است. آلکس با ال‌جی G4 به کشورهای ایالات متحده غربی سفر کرد تا صحنه‌های سلفی خیره‌کننده ثبت کند و به بینندگان نکاتی خلاقانه در مورد ثبت سلفی‌های ماندگار ارائه دهد.
  • تیم باربیکساس (Barbixas) یک تیم برزیلی سه‌نفره است که بیش از 525 میلیون بازدیدکننده در یوتیوب دارد. این تیم با ضبط 2 ویدئو طرفداران را به ال‌جی G4 نزدیک‌تر می‌کند؛ ویدئوهایی که شامل تصاویر پشت صحنه نیز هست.
  • کاربری با نام Dude Perfect (دود پرفکت) که سال گذشته یک ویدئو برای به نمایش گذاشتن قابلیت انقلابی فوکوس لیزری خودکار در G3 ضبط کرد بیش از 6 میلیون مشترک در یوتیوب دارد و ویدئوهایش افزون بر 780 میلیون بار دیده شده‌اند. این بار او با پال رابیل، بازیکن مشهور لاکروس (نوعی چوگان)، همراهی کرده تا به طرفداران خود امکانات دوربین خیره‌کننده G4 را نمایش دهد.
  • فیلیپ نتو (Felipe Neto) یک کاربر برزیلی‌‎تبار است که مغز متفکر کانال پرطرفدار و سرگرم‌کننده Parafernalha است. فیلیپ در ویدئوی خود سلفی و زندگی را با ارائه نکاتی برای ثبت سلفی عالی با ال‌جی G4 به نمایش می‌گذارد.
  • کاربری با نام اوها دیوروم (OHA Diyorum)، از کشور ترکیه، در مورد تغییر قوانین فوتبال و شیوه صحیح خوردن باقلوا صحبت می‌کند. این ویدئو  2.1 میلیون بار بازدید شده است.

کریس یای، معاون و مدیر ارتباطات بازاریابی برای پروژه‌های موبایل ال‌جی، گفت: «شرکا و حامیان ما در یوتیوب نقش مهمی در مخابره کردن امکانات ال‌جی G4 به عموم مشتریان دارند. ایده‌های خلاقانه از آن خودشان است، لغات از آن خودشان است و هیچ متن از پیش تعیین‌شده‌ای وجود ندارد. به همین دلیل است که ویدئوهای ال‌جی G4 این شرکا در یوتیوب این قدر اصیل و قابل اعتماد است.»

این ویدئوها را می‌توانید در کانال یوتیوب ال‌جی به آدرس www.youtube.com/LGMobile یا در فیس‌بوک ال‌جی به آدرس www.facebook.com/LGMobile و همین طور در کانال هر کدام از این ستاره‌ها در یوتیوب مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید