۱۵ مهر ۱۳۹۵

با ال‌جی G5، راحت سلفی بگیرید

ال‌جی G5 بازتابی از شهرت و خوشنامی دیرین ال‌جی به عنوان پیشگام در دوربین گوشی هوشمند است.

این گوشی هوشمند دو دوربین در پشت دارد: یک دوربین با لنز استاندارد 78 درجه و دیگری با لنز زاویه واید 135 درجه که عریض‌ترین لنز در بین گوشی‌های هوشمند است. لنز 135 درجه در ال‌جی G5 زاویه دیدی را فراهم می‌کند که تقریباً 1.7 برابر عریض‌تر از آنهایی است که در دوربین گوشی‌های هوشمند کنونی وجود دارد و 15 درجه عریض‌تر از میدان دید چشم انسان است. لنز زاویه واید برای کاربران سهولت در ثبت منظرۀ وسیع‌تر، ساختمان‌های بلندتر یا گروه بزرگتری از افراد را، بدون اینکه شخص مجبور باشد از سوژه دور شود، امکان‌پذیر می‌کند.

maxresdefault-1

maxresdefault

ایده دوربین دوتایی سلفی که در اصل از ال‌جی V10 گرفته شده در G5 هم به ارث رسیده است اما به عنوان دوربین اصلی. یک دوربین میدان دید 78 درجه و حسگر 16 مگاپیکسل دارد و دوربین دوم عریض‌تر (واید) است و از میدان دید 135 درجه و حسگر 8 مگاپیکسل برخوردار است. تصاویر هر دو دوربین می‌تواند در هم ادغام شوند و جلوه‌های گوناگون و پیش‌نمایش آنی را ایجاد کنند.

ux3_w720_h340

ال‌جی G5 مجموعه‌ای از جلوه‌ها یا افکت‌های قدرتمند تصویر را در خود گنجانده است که شامل Pop-out Picture، Film Effect و Auto Shot می‌شود.

ux2_w720_h364

قابلیت Pop-out Picture تصاویری که با لنز واید و استاندارد گرفته شده است را با هم ترکیب می‌کند تا افکت یک تصویر-یک‌فریم را ایجاد کند. قابلیت Film Effect می‌تواند 9 شبیه‌ساز فیلم مختلف را در یک تصویر به کار ببرد و قابلیت Auto Shot نیز یک تجربه کاربری پیشرفته دوربین است که به صورت خودکار سلفی بی‌عیب و نقصی را در زمان تشخیص چهره ثبت می‌کند.

maxresdefault-2

ال‌جی با قابلیت Auto Shot (ثبت خودکار عکس) این امکان را فراهم می‌کند که یک ثانیه پس از تشخیص ثابت ماندن و عدم تحرک سوژه عکس سلفی را ثبت کند.

۲ نظر

محمد ۱۵ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. میخواستم بدونم اندروید ۶ برای جی ۲ عرضه میشه؟

MOJ4 ۱۹ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

چرا جی۵بعد از کمی گردش درون موبایلی سایه ایی از کیبورد توش میمونه لطفا جواب بدید

نظر دهید