۲۴ مهر ۱۳۹۵

لنز با زاویه بسیار عریض و تجربه کاربری پیشرفته در ال‌جی G5

ال‌جی G5 بازتابی از شهرت و خوشنامی دیرین ال‌جی به عنوان پیشگام در دوربین‌های گوشی هوشمند است. این گوشی هوشمند دو دوربین در پشت دارد: یک دوربین با لنز استاندارد 78 درجه و دیگری با لنز زاویه واید 135 درجه که عریض‌ترین لنز در بین گوشی‌های هوشمند است.

maxresdefault

لنز 135 درجه در ال‌جی G5 زاویه دیدی را فراهم می‌کند که تقریباً 1.7 برابر بازتر از دوربین گوشی‌های هوشمند کنونی وجود دارد و 15 درجه بازتر از میدان دید چشم انسان است. لنز واید برای کاربران سهولت در ثبت منظرۀ وسیع‌تر، ساختمان‌های بلندتر یا گروه بزرگتری از افراد را، بدون اینکه شخص مجبور باشد از سوژه دور شود، امکان‌پذیر می‌کند.

maxresdefault-2

ال‌جی G5 مجموعه‌ای از جلوه‌ها یا افکت‌های قدرتمند تصویر را در خود گنجانده است که شامل Pop-out Picture، Film Effect و Auto Shot می‌شود.  قابلیت Pop-out Picture تصاویری که با لنز واید و استاندارد گرفته شده است را با هم ترکیب می‌کند تا افکت یک تصویر-یک‌فریم را ایجاد کند. قابلیت Film Effect می‌تواند 9 شبیه‌ساز فیلم مختلف را در یک تصویر به کار ببرد و قابلیت Auto Shot نیز یک تجربه کاربری پیشرفته دوربین است که سلفی بی‌عیب و نقصی را در زمان تشخیص چهره به صورت خودکار ثبت می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید