۱۱ اسفند ۱۳۹۳

دو افتخار بزرگ دیگر برای شرکت مشتریان گلدیران

شرکت گلدیران در سال 93 موفق به دریافت جایزه بهترین عملکرد شرکت‌های خدماتی در منطقه خاورمیانه و آفریقا و همچنین دریافت ششمین تندیس طلایی ملی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد.

تهران، 11 اسفند 93- شرکت مشتریان گلدیران طی مراسمی با حضور مدیران عالی ال‌جی و گلدیران و جمعی از خبرنگاران به معرفی موفقیت‌ها و افتخاراتی پرداخت که در یک سال گذشته به آنها نائل شده است.

شرکت مشتریان گلدیران در سال 93 موفق به دریافت دو جایزه معتبر و ارزشمند شده است. این دو جایزه عبارت‌اند از: مقام نخست در سمینار اینوفست 2015 ال‌جی در لیسبون پرتغال به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و همین طور دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای ششمین سال متوالی.

ساختمان شرکت مشتریان گلدیران یکی از بزرگترین مراکز خدمات محصولات ال‌جی در دنیا محسوب می‌شود و با بهره بردن از فناوری‌های روز دنیا مشغول خدمات‌رسانی به مشتریان گلدیران در سراسر کشور است.

یکی از مدیران عالی شرکت مشتریان گلدیران گفت: «سیر تکاملی مرکز خدمات حاکی از وجود وحدت رویه در تفکر و اجرای اهداف اصلی یعنی رضایتمندی مشتریان است. اگر چه همواره نیازهای مشتریان متناسب با شرایط تغییر می‌کند اما شرکت مشتریان گلدیران دارای سیستمی انعطاف‌پذیر بوده و سریعاً خود را مطابق با نیازهای مشتریان وفق می‌دهد. از این روست که 8 سال پیاپی در روز حمایت از مصرف‌کنندگان این شرکت به عنوان اولین نامزد دریافت‌کننده لوح حمایت از مصرف کنندگان معرفی شده است.»

بخش پشتیبانی مشتریان این شرکت، با توان پاسخگوئی به بیش از  12 هزار مکالمه در روز، به دنبال افزایش این توان تا روزانه 16 هزار تماس ورودی است که با آموزش و به‌کارگیری نیروهای متعهد این هدف نیز قابل دستیابی است. در این شرکت ارائه خدمت‌رسانی به صورت 24 ساعته، در 7 روز هفته و بدون توقف حتی در اعیاد و ایام تعطیل در حال انجام است.

در این مراسم تعدادی از مدیران ال‌جی و گلدیران سخنرانی کردند. در پایان کنفرانس خبری برگزار شد و اعضای پنل به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید