۱۱ اسفند ۱۳۹۳

مجموعه متنوعی از ابتکارات ال‌جی در کنگره جهانی موبایل 2015

غرفه ال‌جی گوشی‌های هوشمند پیشرفته و متوسط، دستگاه‌های پوشیدنی و خدمات اینترنت اشیا را در چهار قسمت مجزا به نمایش می‌گذارد

بارسلون- 2 مارس 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، امروز، از مجموعه متنوع ابتکارات موبایلی خود، شامل G Flex 2 جذاب، دستگاه‌های پوشیدنی پیشرفته و مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند جدید در رده متوسط، در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) در بارسلون، پرده‌برداری خواهد کرد. این محصولات جدید با شعار “ابتکار برای زندگی بهتر” در چهار بخش مجزا به نمایش در می‌آیند تا نمایانگر راهبرد ال‌جی برای سال پیش رو باشند.

بخش G Flex 2 : تعریفی نو از انحنا

ال‌جی G Flex 2 پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند ال‌جی در بازار امروز است که با نمایشگر منحنی ارگونومیک و زیبا طراحی شده است. نمایشگر 5.5 اینچ Full HD با ایجاد تصاویر واقعی و واضح هیجان را به تجربه مشاهده می‌افزاید. عملکرد قدرتمند و امکانات تجربه کاربری ملموس که در این گوشی هوشمند گنجانده شده است بر پیشگامی ال‌جی در طراحی و فناوری تأکید دارد.

بخش انبوه مشتریان: گوشی‌های پیشرفته با قیمتی مناسب

ال‌جی برای اولین بار از مجموعه جدید گوشی‌های هوشمند میان‌رده خود پرده‌برداری خواهد کرد. این مجموعه برای ارائه امتیازات و امکانات تلفن‌های همراه پیشرفته به گستره وسیعی از مخاطبان عام طراحی شده‌اند. هر 4 مدل، Magna، Spirit، Leon و Joy، طراحی مرغوب، نمایشگری با لمس درون‌سلولی و امکانات تجربه کاربری سری G، مانند Gesture Shot و Glance View، را ارائه می‌دهند. این چهار مدل در نسخه‌های 3G و LTE برای ایجاد تعادل کامل بین سبک و قابلیت استفاده عرضه خواهند شد.

بخش دستگاه‌های پوشیدنی: هماهنگی کامل بین مد و فناوری

ال‌جی دو دستگاه پوشیدنی جدید با سبک ساعت هوشمند را برای اولین بار در MWC 2015 به نمایش خواهد گذاشت. ال‌جی Watch Urbane با طراحی کلاسیک و همه‌پسند تجسمی از زیبایی یک ساعت لوکس است. ال‌جی Watch Urbane LTE اولین ساعت هوشمند در دنیاست که به LTE و NFC مجهز است. این دستگاه منحصربه‌فرد می‌تواند تماس‌های صوتی از طریق شبکه LTE برقرار کند یا بدون اتصال به گوشی هوشمند اطلاعات را ارسال و دریافت کند. ال‌جی Watch Urbane LTE با برخورداری از قابلیت PPT می‌تواند به عنوان یک واکی‌تاکی عمل نماید و امکان ارتباط با چند نفر را به طور همزمان میسر کند. با قابلیت NFC نیز شما می‌توانید پرداخت‌های موبایلی خود را انجام دهید و با خودروهای هوشمند امروز و فردا ارتباط برقرار کنید.

بخش سرویس اینترنت اشیا: مرکز زندگی موبایلی ما

طبق گزارش مؤسسه فناوری الکترونیک کره (KETI)، ال‌جی الکترونیکس 139 حق امتیاز را در زمینه اینترنت اشیا به نام خود ثبت کرده است. این میزان از تمامی شرکت‌های کره‌ای بالاتر است و این شرکت چهارمین رتبه برتر در ثبت حق امتیاز را در سطح جهانی دارد. مهارت و تخصص ال‌جی در بخش سرویس اینترنت اشیا در کنگره جهانی موبایل به نمایش درخواهد آمد. ال‌جی با همکاری شرکت اپراتور LG U+ نشان خواهد داد که چطور G Flex 2 می‌تواند لوازم خانگی و دستگاه‌های موجود در خانه‌های امروز را از راه دور کنترل کنیم. اگر اهل خانه بیرون باشند و کسی بی‌اجازه وارد منزل شود، پیامی از طریق گوشی هوشمند مبنی بر ورود بی‌اجازه به ساکنان ارسال می‌شود و آنها می‌توانند از طریق G Flex 2 خانه‌های خود را توسط دوربین‌های مداربسته کنترل کنند.

 

علاوه بر این، ال‌جی و شرکت خودروساز آئودی نشان می‌دهند که چطور اینترنت اشیا می‌تواند تجربه رانندگی را با کمک ال‌جی Watch Urbane LTE بهتر کند. رانندگان با استفاده از قابلیت NFC می‌توانند درب وسیله نقلیه خود را قفل یا باز کنند و با استفاده از همان ساعت مچی موتور خودرو را روشن نمایند. در آینده، ساعت ال‌جی می‌تواند مسافت باقیمانده تا مقصد را محاسبه کند، راهنمایی و مسافت با خودروی پارک‌شده را ارائه دهد و تنظیمات کنترل شرایط جوی را خارج از اتومبیل فعال کند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما در کنگره جهانی موبایل امسال بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا مجموعه قدرتمندی از 170 محصول را معرفی می‌کنیم که علایق متنوع ال‌جی در فناوری را نشان می‌دهد. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا دستگاه‌های پوشیدنی و اینترنت اشیا، ما به توانایی خود اطمینان داریم که نه تنها شرکت‌کننده هستیم بلکه در این راه پیشگام نیز هستیم. حضور ما در کنگره جهانی موبایل این امر را به اثبات می‌رساند.»

 

غرفه ال‌جی در کنگره جهانی موبایل 2015 در سالن شماره 3 در Fira Gran Via واقع شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین محصولات ال‌جی، به وب‌سایت www.LGnewsroom.com/MWC2015 مراجعه فرمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید