۱۷ مهر ۱۳۹۵

موسیقی و ورزش با هدست جدید ال‌جی Tone Active

این هدست بی‌سیم با طراحی جدیدش تمامی تلفن‌های هوشمند بلوتوث را پشتیبانی می‌کند و در برابر تعرق و قطرات باران مقاوم است.

هدست بلوتوث جدید Tone Active ال‌جی (با مدل HBS-A80) در برابر شدیدترین و پرتحرک‌ترین ورزش‌ها تاب می‌آورد و کیفیت صدای بالایی در پخش موسیقی دارد. این هدست با رتبه IPx5 در برابر آب و تعرق مقاوم است و با جدیدترین تلفن‌های هوشمند اندروید نظیر V20 و همچنین دستگاه‌های iOS سازگاری دارد.

412316

412318

مدیر ارشد لوازم جانبی ال‌جی در امریکا، بروس تریپیدیو، گفت: «ال‌جی Tone Active برای آنهایی که صرف نظر از نوع و مدل تلفن هوشمندشان، تجربه موسیقی بی‌سیم را در کنار ورزش می‌خواهند ایده‌آل است. ما پرطرفدارترین هدست خود را از نو طراحی کردیم تا با شما و اهداف ورزشی‌تان مطابقت داشته باشد. این هدست همان سیم‌های جمع‌شوی منحصربه‌فرد در سری Tone و طراحی دور گردنی متناسب با آن را به ارث برده است.»

هدست بلوتوث Tone Active ال‌جی میکروفون‌های دوگانه MEMS دارد و صدای فوق‌العاده واضح و شفافی را در زمان پاسخگویی به تلفن در حالی دویدن روی تردمیل ارائه می‌دهد. فناوری جدید بلندگوهای چهارلایه پیشرفته موسیقی را برای ما انرژی‌بخش می‌کند؛ چه در حال گوش دادن به موسیقی در باشگاه ورزشی باشید و چه در مترو می‌توانید از صدای بم قدرتمند، صدای ریز شفافی که کمترین میزان افت کیفیت را در فرکانس‌های بالا دارد و نیز صداهایی که خیلی بهتر تعریف شده‌اند لذت ببرید.

412317

412315

با سیم‌های جمع‌شو و طراحی ارگونومیک و دور گردنی در Tone Active ال‌جی همیشه و در همه حال با موسیقی به ورزش هیجان و انرژی بیشتری بدهید.

مشخصات اصلی:

  • مدت زمان پخش موسیقی: تا 9.5 ساعت
  • مدت زمان مکالمه: تا 12 ساعت
  • مدت زمان استندبای: تا 17.9 روز
  • مدت زمان شارژ: کمتر از دو ساعت
  • نسخه بلوتوث: 4.1

 

 

412314

 

۲ نظر

هادی شیخی ۱۷ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

راهنمایی کنید برای خریدنش لطفاا

ال جی ۱۸ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

این محصول در حال حاضر تنها در بازار امریکا و توسط اپراتورهای خاص شده است. و عرضه آن در ایران هنوز مشخص نیست.

نظر دهید