۰۵ شهریور ۱۳۹۶

این یک گجت الزامی برای ورزشکاران پرتکاپو است!

شما می‌توانید با ال‌جی +TONE Active صدای فراگیر شخصی خود را در طی  فعالیت بدنی بیافزایید. این هدست هم با تلفن‌های هوشمند اندرویدی نظیر G5 ال‌جی سازگاری دارد و هم با iOS.

هدست +TONE Active ال‌جی نه تنها بلندگوهای استریوی خارجی دارد که با صدای باس فهرست پخش شما را قدرت می‌دهد بلکه یک هدست بلوتوث شیک و زیباست که شما را در هنگام فعالیت ورزشی ثابت نگه می‌دارد تا حتی یک لحظه از موسیقی را هم از دست ندهید؛ چه در حال وزنه‌برداری و عرق ریختن باشید و یا در حال دویدن یک مسافت ۵ کیلومتری در باران. کلیدهای این هدست که در طرفین واقع شده است به راحتی قابل دسترسی است و شما می‌توانید صدای موسیقی را در هنگام ورزش زیاد کنید یا آهنگ‌های را به عقب یا جلو بزنید؛ بدون اینکه لازم باشد از تلفن هوشمندتان استفاده کنید!

در طی آن ورزش‌هایی که صدای فراگیر لازم نیست، ال‌جی +TONE Active گوشی‌هایی با سیم جمع‌شو  و سرهای قابل تعویض ثابتی دارد که همیشه یک همراه متناسب برای ورزشکاران خواهد بود. با کلید ضامن‌دار ساده، شما می‌توانید بین حالت بلندگو و گوشی تغییر حالت دهید و اگر می‌‌خواهید استراحتی به فهرست پخش خود داده یا به تماسی در هنگام ورزش کردن پاسخ دهید، ال‌جی +TONE Active از میکروفون‌های MEMS دوتایی برای تماس‌های تلفنی با نهایت وضوح صدا برخودار است.

ال‌جی +TONE Active برای طولانی‌ترین و سخت‌ترین ورزش‌ها طراحی شده است. چه از گوشی با سیم‌های جمع‌شو استفاده کنید و یا از بلندگو، شما در هر حال، می‌توانید از گوش دادن به موسیقی با صدای های-فای و باکیفیت تا نصف روی یا تا ۶ ساعت در حالت بلندگو لذت ببرید. علاوه بر این، ۱۳ ساعت می‌توانید با این هدست مکالمه تلفنی داشته باشید. شارژ هدست ال‌جی +TONE Active نیز دو ساعت بیشتر طول نمی‌کشد.

401349

این هدست در سخت‌ترین ورزش‌ها همراه شماست و در برابر تعرق و پاشیدن قطرات آب مقاوم است. علاوه بر این، با امکانات کنترل تناسب اندام، شما می‌توانید میزان کالری‌هایی که سوزانده‌اید، قدم‌هایی که برداشته‌اید و مسافتی که طی کرده‌اید را کنترل کنید و جدیدترین گزارشات خود در مورد فعالیت بدنی را با همگام کردن برنامه‌هایی نظیر LG Health for Android و LG Tone & Health™ for Ios ضبط کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید