۰۸ تیر ۱۳۹۵

ال‌جی در کندوان

شرکت ال‌جی به مناسبت روز جهانی محیط زیست به کمک طبیعت شتافت تا به تعهد همیشگی خود در راستای حفظ طبیعت و میراث جهانی عمل کند.

این شرکت سابقه محیطی تمام‌عیاری در سراسر دنیا دارد و یکی از پیشروترین شرکت‌ها در زمینه حفظ محیط زیست به شمار می‌رود. در همین راستا کارمندان شرکت ‌ال‌جی در سراسر دنیا نیز در فعالیت‌های داوطلبانه مختلف شرکت می‌کنند تا همبستگی خود را با اهداف روز جهانی محیط زیست که از سال 2010 تعیین شده است، نشان دهند.

در ایران نیز مانند بقیه دنیا مدیران ارشد دفتر کره ال‌جی در اقدامی هماهنگ به کمک محیط زیست یکی از زیباترین میراث‌های ملی ایران رفتند تا آنها نیز سهمی در این روز مهم ایفا کنند. امسال روستای کندوان میزبان تیم ال‌جی بود. روستای کندوان که از جاذبه‌های فوق‌العاده ایران است به همراه یکاپادوکیای ترکیه و داکوتای آمریکا سه روستای صخره ای جهان‌اند اما ویژگی منحصر بفرد کندوان این است که این روستا تنها روستای صخره ای جهان است که هنور مردم در آن ساکنند و زندگی در آن جریان دارد. به همین خاطر، این روستا یکی از مهمترین میراث‌های فرهنگی ایران است و به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده.

دوستداران محیط زیست شرکت‌ ال‌جی که شامل مدیرعامل، مدیر سرویس و مدیر برند شرکت ال‌جی می‌شوند در تاریخ 3 تیر به رودخانه نزدیک روستای کندوان در آذربایجان شرقی رفته و با جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی محیط رودخانه تلاش خود را برای بهبود شرایط طبیعت زیبای این منطقه کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید