۰۱ بهمن ۱۳۹۴

برای خلق بهترین لحظات، همراه باش!

وقتی بزرگترین لحظات در زندگی ما و اعضای خانواده‌مان رخ می‌دهد، دوست داریم این لحظات را از دست ندهیم و به یاد بسپاریم؛ اتفاقاتی نظیر وقتی که فرزندتان برای اولین بار دانه‌های برف را می‌بیند یا شاید دیدن چهره آنها در هنگام باز کردن هدیه تولد.

اینها همان لحظاتی هستند که دیگر تکرار نمی‌شوند. اما ما چطور می‌توانیم جزیی از این لحظات باشیم، آن هم هنگامی که فرسنگ‌ها از عزیزانمان فاصله داریم؟

یک راه عالی برای خلق این خاطرات از فواصل دور این است که آنها را از صفحه‌‌نمایش کوچک ببینید. بله! درست است. ما در مورد تلفن هوشمندتان حرف می‌زنیم. وقتی فرزندتان هدایای خود را باز می‌کنند و از شادی بالا و پایین می‌پرد می‌توانید این لحظات را به اشتراک بگذارید. هیچ چیز بهتر از تماشای واکنش آنها و ذخیره آنها برای همیشه نیست.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از ال‌جی V10 است. قابلیت ضبط Multi-view به شما امکان می‌دهد تا از دوربین پشت و جلو استفاده کنید و یک کلاژ تصویری یا ویدئویی خلق کنید. حتی می‌توانید یک کلاژ با تقسیم صفحه با استفاده از دوربین پشت و جلو ایجاد کنید یا می‌توانید کلاژ سه تکه‌ای با استفاده از دوربین جلو در هر طرف ایجاد کنید  و از دوربین اصلی به عنوان نمای اصلی بهره بگیرید.

وقتی شاهکار شما آماده شد، از قابلیت Quick Share برای به نمایش گذاشتن اثر هنری خود استفاده کنید. اگر تعداد مخاطبان شما زیاد است، می‌توانید این ویدئوها را در رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام فوراً، پس از ثبت تصویر، و تنها از طریق ضربه روی آیکون Quick Share به اشتراک گذارید. حتی می‌توانید ویدئو و تصاویر را کمی سفارشی کنید و پیام متنی خاصی را به آنها اضافه کرده و برای عزیزان خود ارسال کنید.

این گونه است که خاطرات شما ابدی می‌شوند و هرگز به دست فراموشی سپرده نخواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید