۱۷ شهریور ۱۳۹۳

فناوری شست‌وشوی ال‌جی

تابستان رو به اتمام است و جشنواره‌های تابستانی هم در حال پایان یافتن. اکنون وقت آن رسیده که ال‌جی خودی نشان دهد و تمیزی و طراوتی که باید ایجاد کند را برای لباس‌های تابستانی ما به ارمغان آورد؛ لباس‌هایی که کم‌کم بقچه‌بندی می‌شوند و تا سال دیگر در قفسه‌های کمد بدون استفاده خواهند ماند.

فناوری شست‌و‌شوی ال‌جی نهایت مراقبت را به لباس‌های شما هدیه می‌دهد و با موتور Direct Drive بسیار بادوام 6 حرکت متفاوت شست‌وشو را ممکن می‌کند که برای مراقبت از چیزی که شما به مناسب‌ترین روش می‌پوشید مهندسی شده است.

با عرضه سری جدید Turbo Wash ال‌جی در ماشین‌های لباسشویی، یک اسپری قدرتمند منحصربه‌فرد به کار گرفته شده است و به چرخه معمولی افزوده شده تا نهایت عملکرد شست‌وشو را در کمتر از یک ساعت میسر کند. اتصال به NFC نیز به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های شست‌وشوی بسیاری را انتخاب و با استفاده از گوشی هوشمند در ماشین لباسشویی دانلود کنید. هر کدام از این برنامه‌ها از 6 حرکت متفاوت استفاده می‌کنند تا الگوریتمی ایجاد کند که به بهترین شکل از پارچه شما مراقبت کند؛ یک تاب خوردن ملایم برای لباس‌های ظریف شما یا تمرکز بیشتر بر روی مالیدن برای پارچه‌های نخی گل‌آلود.

برای از بین بردن لکه‌ها و کثیفی‌های بیشتر برنامه بخار را اضافه کنید. در سری TrueSteam ال‌جی، بخار بیشتر در الیاف نفوذ می‌کند تا اجزای کثیفی را از بین ببرد؛ آن هم با ذراتی که 1600 برابر کوچکتر از آّب هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید