۱۸ شهریور ۱۳۹۳

۵ محصول برتر: ال‌جی در IFA 2014

IFA 2014 بهترین فرصت برای آن افرادی است که شیفته فناوری هستند و همیشه جدیدترین‌ها را دنبال می‌کنند. ال‌جی در این نمایشگاه همچون ستاره‌ای می‌درخشد و آخرین فناوری‌های خود برای هر اتاق در منزل شما به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، سری جددید لوازم صوتی-تصویری و لوازم خانگی نیز چشم هر بیننده‌ای را خیره‌ می‌کند. در این مطلب با شمارش معکوس سعی داریم 5 محصول برتر و مهم‌ترین گنج‌های ال‌جی در زمینه فناوری را در نمایشگاه امسال نام ببریم.

5- ماشین لباسشویی

به طور معمول شاید لوازم سفیدرنگ چشم شما را خیره نکنند و جزو شگفت‌انگیزترین‌ها نباشند اما صادقانه بگوییم، ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی با فناوری Truesteam قابلیت‌های شگفت‌انگیزی دارند. همان طور که از نام این فناوری پیداست، این ماشین لباسشویی یک سیستم پاک‌کنندگی با بخار دارد که سرسخت‌ترین لکه‌ها را پاک می‌کند. به لطف فناوری هوشمند با NFC، این شوینده‌های هوشمند می‌توانند با دستگاه‌های مجهز به وب اتصال برقرار کنند و برنامه‌های شست‌وشوی خاص را دانلود کنند. آنها می‌توانند عیوب خودشان را پیدا کنند. این روزها هزینه ایاب و ذهاب تکنسین و حدس و گمان‌های آنها در مورد مشکل وسیله شما کمی خرج برمی‌دارد. علاوه بر این، ماشین‌های لباسشویی Truesteam ال‌جی نسبت به مدل‌های قبلی 15 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند که به دلیل برنامه چرخشی پربازده‌تر و سریع‌تر است.

 

4- مچ‌بند kizON

یک ابتکار عالی دیگر برای آنهایی که بچه‌های کوچک دارند KizON جدید است. در این مچ‌بند که یک تلفن همراه با بلندگو است شماره یکی از والدین برنامه‌ریزی می‌شود و اگر فرزند دلبند شما خواست با شما تماس بگیرد با یک فشار کوچک روی کلیدی که در صفحه آن است، اتصال برقرار می‌شود. همچنین، شما می‌توانید به طور مستقیم با آنها، مانند هر تلفن دیگری، در تماس باشید. حالا همیشه می‌توانید نگرانی را خودتان دور کنید و با آنها در تماس باشید.

 

3- سیستم صوتی های-فای هوشمند

یکی از جدیدترین محصولاتی که ال‌جی در IFA معرفی کرد سیستم صوتی جدید چنداتاقه است. با استفاده از وای-فای، موسیقی از جایی که شما هستید به بلندگوهایی که می‌توانند به طور بی‌سیم در هر جایی از خانه قرار گیرند منتشر و پخش شود. این سیستم با گوشی هوشمند جفت می‌شود و زمانی که شما به منزل می‌رسید موسیقی که در خیابان یا ماشین در حال گوش کردن به آن بودید با سیستم صوتی در منزل یکپارچه می‌شود و همان آهنگ را، از همان جایی که در حال گوش دادن بودید، در بلندگوهای اتاق نشیمن یا آشپرخانه پخش می‌کند. شما می‌توانید چندین بلندگو را در یک اتاق قرار دهید و چیزی شبیه به سینمای خانگی ایجاد کنید و از شر انبوهی از سیم‌های پیچ در پیچ رها شوید.

 

2- تلویزیون‌ها

 در نمایشگاه امسال، ال‌جی مجموعه تلویزیون‌هایی را به نمایش گذاشت که همه را به وجد می‌آورد. بزرگترین و البته خیره‌کننده‌ترین آنها یک تلویزیون 105 اینچ ULTRA HD 4K منحنی بود که وضوح 2160×5120 داشت. نمی‌خواهیم خطر ناراحت کردن خریداران تلویزیون‌های 4K را به جان بخریم اما این وضوح معادل 5K است. بلندگوهای 150 وات هارمان/کاردون باس حیرت‌انگیزی ارائه می‌دهد که تا کنون از هیچ تلویزیونی نشنیده‌اید. اگر به نظر شما 105 اینچ زیادی بزرگ است، پس شاید عرضه اولین تلویزیون OLED 4K منعطف همانی باشد که شما می‌خواهید. انحنای این تلویزیون با اندازه 77 اینچ با کنترل از راه دور تغییر می‌کند تا متناسب با چیزی باشد که شما می‌خواهید تماشا کنید. اگر هم می‌خواهید تلویزیون شما بدرخشد، نسخه سواروفسکی این تلویزیون 460 کریستال روی قابش دارد.

 

1- ال‌جی G Watch R

البته ستاره این نمایشگاه چیزی جز ال‌جی G Watch R شگفت‌انگیز نیست. همین قدر کافی است که بگوییم شما می‌توانید تمام روز را بدون بیرون آوردن گوشی از کیف سر کنید یا به شما کمک می‌کند که تناسب اندام خود را حفظ کنید. علاوه بر این، ظاهرش شبیه یک ساعت واقعی است. شما می‌توانید از بستن آن به مچ دستتان به خود ببالید. مهم‌تر از همه، اینکه طراحی صفحه ساعت و خود بند آن قابل سفارشی شدن هستند و شما می‌توانید هر بار یک چیز جدید و هیجان‌انگیز را امتحان کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید