۱۸ شهریور ۱۳۹۳

یک تور مجانی به غرفه ال‌جی در IFA 2014

همان طور که از ال‌جی انتظار دارید، هیچ چیز در غرفه‌اش سرسری گرفته نشده است. در این مطلب می‌خواهیم شما را در یک تور مجانی دور تا دور غرفه ال‌جی بچرخانیم و از همه جایش دیدن کنیم. چشم‌های خود را ببندید و در این تور خیالی با ما همراه باشید.

وقتی وارد سالن 11.2 مس برلین در IFA 2014 می‌شوید یک دیوار بزرگ از تلویزیون‌های OLED را در برابر خود می‌بینید. همه جدیدترین و بی‌نظیرترین صفحه‌نمایش‌ها عرض اندام می‌کنند. این خوشامدگویی ال‌جی به بازدیدکنندگان IFA 2014 است که واقعاً شگفت‌انگیز است.

دموهای خیره‌کننده ULTRA HD 4K، مانند نماهای شهر در شب و نمای نزدیک غذاها، حلقه‌وار پخش می‌شوند. تصاویر خارق‌العاده هستند. نماهایی از برلین، لندن و پاریس (در میان دیگر نماها) جزییاتی استثنایی با رنگ‌های زنده‌ دارد و سیاهی آن به سیاهی جوراب‌های مشکی است که می‌پوشید.

غذاها از هر جنبه بسیار خوشمزه به نظر می‌رسند. دیدن یک تمشک در یک نمایشگر غول‌پیکر 105 اینچ بهتر از دیدن آن در دنیای واقعی است. از لحاظ فیزیکی برای چشم بشر ممکن نیست که چیزی به این کوچکی با چنین جزییات شگفت‌انگیزی دیده شود. اما متأسفانه از تصویر غذاهای خوشمزه‌ای که در بوفه‌های IFA فروخته می‌شد خبری نبود. هنوز معلوم نیست چرا! یک نمایشگر 98 اینچ با وضوح باورنکردنی 8K نیز به نمایش گذاشته شده بود. ما سعی کردیم پیکسل‌ها را بشماریم اما در نهایت به گفته کارشناسان بسنده کردیم.

پرنده عروسکی؛ اینجا؛ آنجا، همه جا

همان طور که در سالن به راه خود ادامه می‌دهیم تلویزیون‌های بیشتری می‌بینیم که مجهز به webOS هستند که به شما اجازه داده می‌شود با آنها کار کنید. راستی، Bean Bird هم اینجاست. یک گوشه ساکت و آرام ایستاده است. مطمئن هستیم او از درون در حال لبخند زدن به آنهایی است که سعی دارند با کنترل جادویی Magic Remote کار کنند و سرگرم شوند.

در یک طرف، یک اتاق کوچک وجود دارد که به سیستم های-فای هوشمند اختصاص پیدا کرده است. بلندگوهای جذابی را در این اتاق می‌بینید که روی قفسه‌ها قرار دارند تا قسمت‌های مختلفی از خانه را به نمایش گذارند. کیفیت صدا غنی و کامل است حتی از کوچکترین بخش. این بلندگوها در ترکیب با هم یک سیستم سرگرمی خانگی عالی را ایجاد می‌کنند.

 بخش بزرگی از نمایش ال‌جی در IFA معرفی مزایای سرویس HomeChat است. دستگاه‌های مجهز به HomeChat می‌توانند از طریق شبکه وای-فای با شما صحبت کنند. بنابراین، یخچال به شما پیام ارسال می‌کنند که چند بطری آبمیوه باقی مانده است و ماشین لباسشویی هم درگیر بحث با شماست که مزایا و معایب اقتصاد بازار آزاد چیست. شاید!

در دیوار پشتی، ال‌جی بخش بزرگی را به G Watch R  اختصاص داده است. تازگی‌ها در مورد جدیدترین ساعت هوشمند ال‌جی هیاهوی زیادی به پا شده است. این ساعت شیک، هوشمند و قابل سفارشی شدن زیباترین ساعت هوشمندی است که تا کنون دیده‌اید.

اگر همه اینهایی که درسالن دیدید به نظر شما هیجان‌انگیز نبود، پس، سری به جاروبرقی‌های CordZero در بخش لوازم خانگی بزنید که کمی دورتر قرارد دارد. آن وقت است که می‌بینید هوش از سرتان می‌رود!

۳ نظر

مجتبی ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

با این که خودم به این گوشی فوق العاده علاقه دارم اما اینو بگم ;:
بعضیا رو تو پیست راه نمیدادن سراغ در خونه کدخدا رو گرفتن
به خاطر دروغ به رزولیشن گوشی g2 و البته قیمت مشابه اس پنج در مقابله جی ۳ و کیفیت کمتر دوربین یه کم
با اینکه تراکم پیکسلی بیشتری نسبت به بقیه گوشی ها داره اما باید اینو قیمتش دویست هزار تومن بیشتره از لوازم داخلیش

مجتبی ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

آقا لوازم داخلی خط بزنید بکنیدش بقیه گوشی ها

پیمان ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی جالب بود بخصوص بخش HomeChat و G Watch R خیلی جذاب و عامه پسنده.
LG ممنون

نظر دهید