۲۲ شهریور ۱۳۹۷

همکاری مجدد ال‌جی با LPGA به عنوان حامی رسمی مسابقات قهرمانی اویان 2018

در این مسابقات قهرمانی گلف، چند سوراخ ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE Hole) طراحی شده و به طرفداران شانس بردن جایزه را می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس برای دومین سال شریک رسمی مسابقات قهرمانی اویان (Evian Championship) شد. ال‌جی تصمیم دارد برند ممتاز و درجه یک ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) را در طول برگزاری این مسابقات پررنگ‌تر جلوه دهد. این مسابقات در باشگاه گلف اویان فرانسه از 13 تا 16 سپتامبر برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی اویان یکی از 5 تور اصلی انجمن گلف حرفه‌ای بانوان است که در 170 کشور مختلف بیش از 24 میلیون بیننده دارد.

ال‌جی در زمین گلف 8 سوراخ با عنوان LG SIGNATURE Hole تعبیه کرده تا به افراد خوش‌شانسی که بتوانند توپ را در این سوراخ‌ها بیندازند جوایزی نظیر لوازم خانگی مرغوب و پیشرفته ال‌جی را جایزه ‌دهد. طرفداران می‌توانند با شرکت در مسابقه طراحی آنلاین در وب سایت فیس‌بوک برای LG SIGNATURE و Evian یادگاری‌های امضاشده توسط بازیکنان گلف را ببرند.

برای نشان دادن فناوری پیشرفته و طراحی فوق‌العاده شگفت‌انگیز محصولات ال‌جی سیگنچر و تأکید بر آنها، سه سرآشپز حرفه‌ای اروپا به نام‌های پاتریس وندر، کریستوفر کرل و خوآن آربلاز غذاهای مورد علاقه بازیکنان را با استفاده از لوازم خانگی ال‌جی سیگنچر طبخ می‌کنند تا نهایت لذت را از هنرمندی آنها ببرند. طرفداران غذا و گلف می‌توانند در صفحه فیس‌بوک ال‌جی سیگنچر آشپزی این سرآشپزهای معروف را مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید