۳۰ بهمن ۱۳۹۵

محصولات ال‌جی در جشنواره فناوری Innofest 2017

ال‌جی، امسال با نمایش محصولات پیشرفته ۲۰۱۷ خود در مراسم سالانه دوروزه نوآوری Innofest 2017 جایگاهش را به عنوان شرکت پیشرو در بازار جهان تثبیت کرد.

جشنواره فناوری Innofest 2017 امسال از بارسلون اسپانیا آغاز شد و بیش از ۲۵۰ توزیع‌کننده، همکار و مشتری در خاورمیانه و آفریقا (MEA) را به خود جذب کرد. مجموعه محصولات ۲۰۱۷ ال‌جی، از سری مدرن، فوق‌پیشرفته و پر سروصدای LG SIGNATURE، یعنی تلویزیون‌های OLED انقلابی، ماشین لباسشویی‌های نوآورانه TWIN Wash و لوازم خانگی هوشمند تا محصولات پربازده و دیگر محصولات، طراحی کلاس جهانی و فناوری‌های فوق پیشرفته را با توجه دقیق به جزئیات ترکیب می‌کند تا محصولی عالی برای مشتریان آگاه و نکته‌سنج امروزی به بازار عرضه کنند.

تلویزیون کاغذ دیواری OLED W7

تلویزیون جدید و انقلابی LG SIGNATURE W7 OLED 4K در کنار کسب بیش از ۱۲۰ جایزه در نمایشگاه CES 2017، جایزه رسمی سایتEngadget  به عنوان “بهترین بهترین‌ها” در CES از آن خود کرد.

برند LG SIGNATURE

سری پر سر‌و‌صدای LG SIGNATURE ال‌جی، شامل تلویزیون LG SIGNATURE OLED، یخچال LG SIGNATURE، ماشین لباسشویی LG SIGNATURE TWINWashTM و تصفیه هوای LG SIGNATUREE از محصولات برجسته این نمایشگاه بودند.

820x312

فناوری اینترنت اشیا و روبات‌‌های ال‌جی

روبات‌های هوشمند فوق‌ پیشرفته بخشی از ابتکار ال‌جی در زمینه هوش مصنوعی و توسعه آن در اکوسیستم اینترنت اشیا هستند. این سری شامل روبات خانگی است که با وجود gateway هوشمند و مرکز اعلان‌های هوشمند خانه کاربرد دوگانه‌ای دارد و برای کاربر در زندگی روزمره راحتی بیشتر فراهم می‌کند.

محصولات تهویه هوای سبز و با بهره‌وری بالا

 جدیدترین محصولات تهویه هوای ال‌جی مجهز به موتور اینورتر فوق پیشرفته‌ با کمپرسور اینورتر قادرند در وضعیت سخت آب و هوای خلیج فارس و تا دمای ۶۵ درجه نیز کار کنند.

در حالی که تهویه هواهای معمول فقط روشن و خاموش می‌شوند، فناوری اینورتر ال‌جی می‌تواند جریان هوا را به صورت مداوم کنترل کند و محیط را با بهره‌وری بیشتری خنک کند. قابلیت ذخیره انرژی این محصولات اعتبارنامه TUV را دارد. فناوری اینورتر ال‌جی به خاطر بالا بردن دوام کاملاً قابل اطمینان است و محیط داخلی بسیار راحتی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید بخشی از محصولات ال‌جی در نمایشگاه جشنواره فناوری LG Innofest MMC 2017 است که ١۵ فوریه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد؛ جشنواره‌ خلاقیت سالانه‌ای که در آن ال‌جی توانایی‌های خود در طراحی و توسعه‌ محصولاتی با تکنولوژی هوشمندتر را رونمایی می‌کند.

لازم به ذکر است کانتنت ایران در 2 مسابقه بهترین فروشندگان ال‌جی خاورمیانه و آفریقا برای بار سوم توسط همکار ارجمند سرکار خانم مرادی (شرکت پخش گلدیران) پرزنت شد.

۲ نظر

حسين ۱ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

تا۶ سال پیش نوکیا برای ۲۲ سال پیاپی پرفروش ترین تلفن همراه دنیا بود به یکباره در بین سالها ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در فاصله دو سال از رتبه اول به یازده ام سقوط کرد و سهم ۸۲ درصدی از بازار موبایل این شرکت به کمتر از ۳ درصد رسید و قیمت هر سهم اون در بازار از ۴۲ دلار به کمتر از ۲.۵ دلار رسید در عوض شرکتی مثل اپل که اصلا موبایل تولید نمی کرد اما شرکتی یاد گیرنده و خلاق بود و شرکتی مثل سامسونگ با خلاقت و نواوری توانستند در صدر این بازار قرار گیرند امروز ال جی بیش از هر برند دیگری دنبال نو اوری است در عرض چهار سال گذشته نو اوری و خلاقیت در تلفن های هوشمند این شرکت و تلوزیون و لوازم خانگی ان به اوج رسیدند و مدیران ال جی بدرستی فهمیده اند تحولات در جهان امروز بسیار شتابان تر از دهه های قبل بوقوع می پیوندند و تنها راز باقی ماندن در این شرایط سرمایه گذاری روی ایده ها ی نو و خلاقیت هاست

حسين ۳ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

بسیاری از برندها از جمله سامسونگ قبل از عرضه محصولات جدید خود اقدام به برپائی نمایشگاهی از محصولات جدید خود می نمایند که قطعا در میزان فروش آنها بسیار اثر گذار است TCL در طبقه همکف ساختمان آلومینیم نمایشگاه دائمی دارد که فروش ندارد و کارت نمایندگان فروش به بازدید کنندگان ارائه میگردد قبلا ال جی مقابل پاساژ چهارسو ( محل سابق پوشاک ایران مرینوس و محل فعلی بانک پاسارگاد ) نمایشگاه دائمی داشت بهتر است محلی برای نمایش محصولات آتی مثلا در پاساژ چارسو بزرگترین مرکز فروش محصولات ال جی در خاورمیانه میتوان بخشی را اختصاص داد و برای کم شدن تردد محصولات با ذکر تمامی مشخصات فنی آن رو به خیابلان های حافظ و جمهوری به نمایش گذاشته و حتی اقدام به پیش فروش محصول با اخذ وجه از خریدار نمود

نظر دهید