۲۴ آذر ۱۴۰۱

پیش نمایش نوآوری‌های ال‌جی در زمینه رادیولوژی در نمایشگاه RSNA 2022

سه مانیتور پزشکی ال‌جی در آینده راه رو به جلو را برای فناوری رادیولوژی نشان می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس امریکا با پیش نمایش راهکارهای آینده‌نگر برای ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و متخصصان پزشکی، نگاهی اجمالی به سه طرح نوآورانه برای رادیولوژی در حال حاضر در حال توسعه میسر می‌کند.

در RSNA 2022، کنفرانس سالانه انجمن رادیولوژی آمریکای شمالی، ال‌جی نمونه اولیه مانیتور تشخیصی 32 اینچی را به نمایش می‌گذارد که شامل صفحه نمایش 8 مگاپیکسلی IPS با روشنایی 1000 نیت و نسبت کنتراست 2000:1 است. ویژگی‌های در حال توسعه عبارتند از: حسگر جلویی یکپارچه و سنسور روشنایی، صفحه‌نمایش ضدانعکاس، تنظیمات شیب/ارتفاع/چرخش سه‌طرفه، نرم‌افزار کالیبراسیون داخلی، و قابلیت «مدیریت صفحه» انحصاری که کنترل روی برد را امکان‌پذیر می‌کند و همین طور 17 زبان برای منوها و ابزارهای روی صفحه نمایش.

علاوه بر این، ال‌جی در حال نمایش نمونه اولیه چیزی است که انتظار دارد بزرگترین مانیتور جراحی خود باشد؛ یک صفحه نمایش 55 اینچی 4K IPS با روشنایی 650 نیت. این مانیتور دارای ورودی و خروجی‌های متعددی برای سازگاری با سناریوهای نصب انعطاف پذیر است. این مانیتور دارای پوشش‌های ضدانعکاس و ضد اثر انگشت، زاویه دید 178 درجه و  گواهی IP45 (جلو) و IP32 (عقب) است و سطح حفاظت خود را در برابر اجسام خارجی مایع و جامد ایجاد می‌کند.

سومین نمونه اولیه نمایش داده شده ال‌جی یک آشکارساز پرتو ایکس دیجیتال 14 اینچی قابل حمل مجهز به باتری است که می‌تواند به‌صورت بی‌سیم به رایانه متصل شود. ویژگی‌های در حال توسعه شامل کنترل نوردهی خودکار داخلی است که خوانش کل تشعشع دریافتی و خاموش شدن خودکار را در صورت رسیدن به آستانه‌های خاص فراهم می‌کند.

*هر سه نمونه اولیه نمایش داده شده فقط برای استفاده تحقیقاتی هستند. در حال حاضر هیچ کدام برای فروش در ایالات متحده موجود نیست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید