۱۳ مرداد ۱۴۰۰

خلاقان جوان، امیدوار و خوش‌بین، لحظات خوب زندگی خود را به اشتراک می‌گذارند

اعضای نسل Z به عنوان اولین نسل اجتماعی که با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال از سنین پایین رشد کرده است، رهبران نظرات فرهنگی امروز در سراسر جهان شده‌اند. ال‌جی برای ارتباط با این جمعیت مخاطبان، کمپین جهانی 2021 Life’s Good را در ماه مه آغاز کرد و از نوازندگان و فیلمسازان جوان مشتاق خواست تا نظرات خود را در مورد آنچه زندگی را خاص می‌کند به اشتراک بگذارند.

در سال دومِ این کمپین، از چارلی پات، خواننده/ترانه سرا، برای هدایت پروژه موسیقی Life’s Good Music Project و کارگردان، جکسون تسی، برای سرپرستی پروژه فیلم Life’s Good Film Project دعوت شد. این کمپین دو ماهه بستری را برای استعدادهای جوان فراهم کرد تا دیدگاه شخصی خود را درباره موضوع آشنا ال‌جی به نمایش بگذارند و بیش از 100 میلیون بازدید کلی در بسترهای مختلف رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرد. در مجموع، برای کمپین‌های موسیقی و فیلم از بیش از 1600 اثر از 48 کشور ارسال شده است، که همه آنها احساس امیدواری و خوش‌بینی به آینده را منتقل می‌کند.

پروژه موسیقی به تنهایی ویژگی‌های هنری منحصر به فرد بیش از هزار شرکت‌کننده از 36 کشور جهان را به نمایش گذاشت. از بین این گروه متنوع از استعدادهای خلاق، چهار هنرمند خوش‌شانس از زمینه‌های مختلف که با علاقه خود به موسیقی متحد شده بودند، به عنوان نماینده 2021 Life’s Good Music Project با همکاری چارلی پوت انتخاب شدند: استیسی کپرز و ساد ویتیری از ایالات متحده، استیسی رایان از کانادا و دنی کیم از کره جنوبی برندگان برگزیده این فرصت را خواهند داشت که آهنگ را در یک موزیک ویدیو با Puth تکمیل و اجرا کنند و همچنین تلویزیون‌های OLED را به همراه سایر محصولات ال‌جی دریافت کنند.

پوت می‌گوید: «در فرآیند همکاری برای زنده نگه داشتن یک آهنگ، همیشه زیباست که تجربه مشترک را با وجود تفاوت در تجربیات شخصی، تاریخ، فرهنگ یا جایی که در آن رشد کرده‌ایم لمس کنیم. ما می‌توانیم از طریق زبان جهانی موسیقی و باور مشترکمان که زندگی خوب است (Life’s Good) گرد هم بیاییم.»

صدها فیلم‌ساز رو به رشد از 33 کشور جهان، تصاویری از لحظات متنوع و الهام بخش زندگی خوب خود را تهیه کرده و آثار خود را به پروژه فیلم ارسال کردند. آثار ارسالی نشان می‌دهد که چگونه مکان‌ها، فضاها و لحظات شادی در زندگی آنها و عزیزانشان معانی خاصی دارد. پست‌های مرتبط در شبکه‌های اجتماعی تا به امروز بیش از 44 میلیون بازدید داشته و به مخاطبان واقعی جهانی رسیده است.

کمپین جهانی ال‌جی2021 Life’s Good ما را به یاد امکانات بی حد و حصر می‌اندازد تا بتوانیم زندگی خود را آنطور که می‌خواهیم ایجاد کنیم. ال‌جی با ارائه آثار الهام بخش که شامل استعداد و اشتیاق فوق العاده هنرمندان نسل بعدی است، امیدوار است پیام امید و همراهی را با جهان به اشتراک بگذارد.

اولین فیلم پروژه 2021 Life’s Good Film در 27 آگوست رونمایی خواهد شد، در حالی که آهنگ و موزیک ویدیو ماه آینده منتشر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپین جهانی 2021 Life’s Good، با کانال یوتیوب و اینستاگرام ال‌جی در ارتباط باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید