۱۸ دی ۱۴۰۱

ال‌جی تجربه خانه‌ هوشمند یکپارچه را در CES 2023 به نمایش گذاشت

ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 تجربه خانه‌ هوشمند یکپارچه را با ائتلاف اتصال به خانه (HCA) به نمایش گذاشت. با اجرای دستورالعمل‌های HCA 1.0، راهکارهای سبک زندگی هوشمند شرکت، راحتی بیشتر و زندگی بهتر را در خانه ارائه می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) یکی از اعضای ائتلاف Home Connectivity Alliance (HCA)، تجربه یکپارچه خانه هوشمند را در CES 2023 به نمایش خواهد گذاشت. ال‌جی همراه با سایر شرکت‌های عضو HCA، قابلیت همکاری را که تحت HCA با مشخصات 1.0 جدید فعال شده به نمایش خواهد گذاشت. به موجب آن، راهکارهای خانه هوشمند از برندهای مختلف به طور یکپارچه با هم کار می‌کنند تا راحتی واقعی متصل را در خانه ارائه دهند.

ال‌جی در داخل غرفه HCA در CES، جدیدترین لوازم خانگی هوشمند خود از جمله یخچال با MoodUP، ماشین لباسشویی WashTower، تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery و PuriCare AeroTower را به همراه اعضای دیگر اتحاد به نمایش خواهد گذاشت. بازدیدکنندگان می‌توانند تحقق چشم‌انداز HCA با عنوان «Any app to any device» را ببینند، که به کاربران امکان مدیریت محصولات هر برند را از طریق برنامه کنترل هوشمند هر برند، مانند برنامه هوشمند ThinQ™ ال‌جی، ارائه می‌دهد. این سطح جدید از قابلیت همکاری در حال حاضر توسط شرکت های عضو HCA از جمله ال‌جی پشتیبانی می‌شود.

با استفاده از استانداردهای صنعتی موجود برای تعریف دستورالعمل‌های قابلیت همکاری Cloud-to-Cloud (C2C)، HCA Specification 1.0 جدید ایجاد شده است تا اطمینان حاصل شود که لوازم خانگی، تلویزیون‌ها و سیستم‌های HVAC می‌توانند بدون در نظر گرفتن نام تجاری، به طور یکپارچه با یکدیگر کار کنند. علاوه بر مدل‌های تازه راه‌اندازی شده، مصرف‌کنندگان می‌توانند به استفاده از لوازم خانگی هوشمند و راه‌حل‌های HVAC که قبلاً دارند و تحت پوشش HCA Specification 1.0 هستند، بدون نیاز به نصب آپدیت‌های اصلی سیستم عامل ادامه دهند.

علاوه بر این، HCA Specification 1.0 به شرکت‌های عضو کمک می‌کند تا خانه‌های هوشمند را در آینده پایدارتر کنند، و از داده‌های جمع‌آوری‌شده از دستگاه‌های اعضای اتحاد برای دستیابی به بینش استفاده و بهبود مدیریت انرژی استفاده کنند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«ال‌جی به‌عنوان عضوی از HCA، در تحقق یک اکوسیستم خانگی متصل امن، ایمن و قابل همکاری مشارکت دارد. از طریق همکاری و نوآوری باز، ما به ارائه راهکارهایی برای زندگی هوشمندانه‌تر و راحت‌تر به مصرف‌کنندگان ادامه خواهیم داد.»

بازدیدکنندگان از غرفه HCA (#52739، سالن خانه هوشمند، نمایشگاه ونیزی) در نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه در لاس وگاس می‌توانند قابلیت همکاری جدیدترین راه‌حل‌های خانه هوشمند شرکت‌های عضو HCA را تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید