۱۸ دی ۱۴۰۱

سازه اعجاب‌انگیز “Horizon” ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 تماشاگران را مسحور کرد

امسال، بعد از وقفه همه‌گیری کرونا، نمایشگاه مشهور CES طبق سنت همیشگی، بزرگ‌تر و بهتر از همیشه از سوی ال‌جی برگزار شد و این رهبر جهانی فناوری OLED، با سازه LG OLED Horizon، که جدیدترین شیوه خوشامدگویی از بازدیدکنندگان در غرفه عظیم CES است، به صحنه فناوری بازگشت.

این سازه عظیم با 260 نمایشگر 55 اینچی منعطف و قاب باز، در نمایشگاه CES 2023 کیفیت تصویر بی‌رقیب ال‌جی OLED و توانایی در به کارگیری عوامل فرم منحصر به فرد را نشان داد. این نمایشگر در ابعاد 6 متر ارتفاع و 25 متر عرض، ده‌ها هزار شرکت‌کننده در CES 2023 را در سفری نفس‌گیر که توسط خود مادر طبیعت برگزار شد، مجذوب خود کرد.

نمایشگر Horizon با ترکیبی خیره‌کننده از هنر و فناوری و ادای احترامی سزاوار به میراث 10 ساله نوآوری که LG OLED است، تجربه تماشای همه‌جانبه را با تصاویر فوق‌العاده پر جنب و جوش در یک صفحه نمایش پانورامای یکپارچه و بدون درز ایجاد کرد.

ال‌جی OLED که تکامل‌یافته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش در این سیاره به حساب می‌آید، تصاویری خیره‌کننده با مشکی مطلق و کنتراست باورنکردنی از هر نقطه‌نظری ارائه می‌کند. پیکسل‌های خودنور، که می‌توانند به‌صورت جداگانه روشن و خاموش شوند، به واقعی شدن تصاویر کمک می‌کنند. بدون نیاز به نور پس‌زمینه، نمایشگرهای OLED خودنورده ال‌جی نازک، سبک وزن و قابل خم شدن هستند.

این سازه منحصربه‌فرد و افسانه‌ای در ورودی اصلی تالار مرکزی مرکز همایش‌های لاس وگاس، بازدیدکنندگان را مجذوب کرد تا تلویزیون‌های OLED 2023 ال‌جی را با مدل‌های بی‌سیم و شفاف منحصربه‌فرد که در داخل غرفه ال‌جی نمایش داده می‌شوند، تجربه کنند. تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M (مدل M3) اولین تلویزیون جهان با فناوری Zero Connect است، یک راهکار بی‌سیم که قادر به انتقال ویدیو و صدا در زمان واقعی تا 4K 120Hz هرتز است. تلویزیون OLED جدید انقلابی M3 کیفیت تصویر و صدای عالی و همچنین انعطاف‌پذیری بیشتری برای نصب و اتصال ارائه می‌کند و جوایز نوآوری CES 2023 را در دو دسته کسب می‌کند.

از سال 2016، سازه OLED ال‌جی یکی از جاذبه‌های دیدنی در رویدادهای مهم بین‌المللی بوده است. اولین سازه به یاد ماندنی OLED ال‌جی در CES، تونل ال‌جی OLED 2016، دارای پیکربندی گنبدی شکل بود و صحنه‌های مسحورکننده‌ای از آسمان شب را به نمایش گذاشت و جایزه Red Dot برای ارتباطات فضایی را برای ال‌جی به ارمغان آورد.

سال بعد، سازه Senses of the Future، یک اثر هنری در مقیاس بزرگ مبتنی بر نور  بود که در هفته طراحی میلان ارائه شد و برنده جایزه طراحی Milano 2017 را به عنوان بهترین سازه کسب کرد. به همین دلیل، ال‌جی به اولین شرکت کره‌ای تبدیل شد که این جایزه و جایزه بخش ارتباطات فضایی Red Dot Grand را دریافت کرد.

سازه آبشار LG OLED Falls در سال 2019 افتخار Red Dot را تکرار کرد. نمایشگر مواج ال‌جی OLED Wave در سال 2020 جدیدترین سازه‌ای بود که سفری خیره‌کننده از اکتشاف را به نمایش گذاشت و شکوه دنیای طبیعی را روی بیش از 200 نمایشگر OLED تخت و خمیده به نمایش گذاشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید