۱۷ دی ۱۴۰۱

انتخاب شرکت‌‌ها و کارآفرینان دومین برنامه Mission for the Future توسط LG NOVA

مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی ایده‌های جدیدی را برای تسریع در برنامه نوآوری با گروهی به رهبری Digital Health بررسی می‌کند.

مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی، LG NOVA، انتخاب جدید شرکت‌های خود را در دومین برنامه جستجوی جهانی Mission for the Future برای مفاهیم نوآورانه و راهکارهای متحول کننده که تأثیر مثبتی بر مردم و سیاره زمین ایجاد می‌کند، اعلام کرد. این شرکت‌ها که از بین ۲۱۷۰ مورد ارسالی انتخاب شده‌اند، به برنامه LG NOVA می‌پیوندند تا ایجاد کسب‌وکار مشترک با LG NOVA را بررسی کنند.

زیرمجموعه‌ای از این شرکت‌ها در سالن LG NOVA در پارک Eureka در طول نمایشگاه CES® 2023 ارائه خواهند شد تا به صورت بصری چشم‌اندازی از آینده ساخته شده با راهکارهایی متمرکز بر بهبود کیفیت زندگی برای همه را به نمایش بگذارند. امسال، ال‌جی 752 برنامه کاربردی با تمرکز بر سلامت دیجیتال دریافت کرد که به آینده امیدوارکننده‌ای در فناوری‌های سلامت و تندرستی اعتماد می‌کند.

ما در LG NOVA مفتخریم که این بار 800 پیشنهاد ارسالی بیشتر نسبت به اولین دوره خود دریافت کردیم و از تلاش دیگران، با ارائه ایده‌های نوآورانه و مفاهیم تجاری آنها، برای ایجاد تأثیر مثبت بر جهان، وفادار به هدف ماموریت خود، مفتخریم و الهام گرفته‌ایم. دکتر Sokwoo Rhee، معاون ارشد نوآوری ال‌جی الکترونیکس و رئیس برنامه آینده LG NOVA گفت:

«این انتخاب جدید از شرکت‌ها و جهان رو به رشد LG NOVA نشان می‌دهد که راه‌حل‌هایی در افق با هدف تبدیل جهان به مکانی بهتر وجود دارد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با این شرکت‌ها برای تسریع ایده‌های آن‌ها به بازار گسترده‌تر هستیم.»

شرکت‌کنندگان در Eureka Park در نمایشگاه CES 2023، از طریق همکاری بیرونی، نگاهی درونی به مدل منحصربه‌فرد نوآوری LG NOVA خواهند داشت و در مورد شرکت‌هایی که مسیرهای تمرکز LG NOVA را در بر می‌گیرند، از جمله سلامت دیجیتال، راه‌حل‌های نمایش، مدیریت زیست‌محیطی-اجتماعی (ESG) و تحرک الکتریکی، متاورس و بازی، سبک زندگی هوشمند و نوآوری باز آشنا می‌شوند.

برای مشاهده فهرست کامل این شرکت‌ها به وب سایت ال‌جی مراجعه کنید.

شرکت‌های منتخب ممکن است این فرصت را داشته باشند که توسعه راهکارهای مشترک با LG NOVA را بررسی کنند و زندگی بهتری را برای مردم و آینده‌ای بهتر برای سیاره ما به ارمغان می‌آورد. پس از مرحله اکتشافی، ممکن است شرکت‌هایی برای یک برنامه آزمایشی یا توسعه محصول یا مفهوم با LG NOVA و کسب‌وکارهای شرکت‌کننده در ال‌جی انتخاب شوند. برخی ممکن است واجد شرایط سرمایه گذاری بالقوه ا‌ل‌جی الکترونیکس، ال‌جی دیسپلی و دیگر شرکت های وابسته LG NOVA باشند. و فرصت‌های همکاری که ممکن است به مشارکت‌های چند میلیون دلاری به عنوان کسب‌وکارهای جدید در مجموعه نوآوری جهانی ال‌جی تبدیل شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Mission for the Future و LG NOVA، لطفاً به www.lgnova.com مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید