۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

همکاری LG NOVA با کارآفرینان در زمینه نوآوری برای آینده

پیشرفت‌های فناوری محرک‌های جامعه جهانی ما هستند و راه را برای آینده هموار می‌کنند. با بحث‌های اخیر درباره سرعت پیشرفت‌های فناوری و بحث‌ها درباره مزایا و معایب رشد سریع، اکنون همانند همیشه مهم است که در مورد رویکرد شرکت ال‌جی به عنوان یک جامعه جهانی نسبت به نوآوری‌های جدید فناوری فکر کرد. آیا ما روی پیشرفت‌های تکنولوژیکی کار می‌کنیم که ما را به سمت آینده‌ای بهتر سوق بدهند؟ آیا ما با هدف ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه نوآوری ایجاد می‌کنیم؟

ال‌جی با عنوان برند Life’s Good خودش، متعهد به نوآوری برای زندگی بهتر است. این مأموریت در سراسر کار ما در مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی یعنی LG NOVA و مستقر در سیلیکون ولی است. LG NOVA مشتکل از تیمی از کارآفرینان است که وظیفه دارند حوزه‌های تجاری جدیدی را کاوش کنند که می‌توانند تأثیر مثبتی روی مردم و کره زمین داشته باشند.

ال‌جی برای ایجاد تجربیات استثنایی برای مصرف‌کننده از طریق محصولات نوآورانه دست به نوآوری می‌زند و سرمایه‌گذاری می‌کند. ال‌جی نووا گسترش تعهد به نوآوری است که به طور خاص روی گسترش حوزه‌های جدید توسعه برای رشد کسب و کار ال‌جی و ارائه راهکارها و خدمات جدیدی است که زندگی مردم را بهبود ببخشد. حوزه‌های فعلی ال‌جی نووا شامل سلامت دیجیتال، فناوری پاک، پایداری و صنایع هوشمند است، حوزه‌هایی که با رویکرد برند ال‌جی برای نوآوری برای زندگی بهتر همسو هستند.

 

با اینکه مراکز نوآوری شرکتی چیز جدیدی نیستند اما ال‌جی نووا منحصربه‌فرد است. این شرکت روی ایجاد نوآوری‌های تأثیرگذار متمرکز شده و هدفش گسترش به حوزه‌های جدیدی است که حول کار با نوآوران خارجی و استارت‌آپ‌ها برای ایجاد کسب و کارهای جدید و آزمایش آن‌ها در بازار آزاد زیر ثبات و قدرت برند ال‌جی است. از طریق این رویکرد «خارج از داخل»، شرکت ال‌جی نووا می‌تواند از متخصصان در بازار یاد بگیرد و رشد کند و کسب و کارهایی که به بازار می‌آورد را قدرت ببخشد. برای کارآفرین یا استارت‌آپ، منابع و سرمایه‌گذاری‌های جهانی ال‌جی ثبات و فرصت‌های بیشتری برای غلبه بر چالش‌های پیش‌روی کسب و کارهای جدید امروزی فراهم می‌کند. این استراتژی یک موقعیت برنده برای هر دو طرف ایجاد کرده است.

ال‌جی نووا بلافاصله پس از تأسیس در سال ۲۰۲۱، برنامه چالشی Mission for the Future را معرفی کرد. این برنامه برای آوردن استارت‌آپ‌ها از سراسر جهان به ال‌جی نووا برای همکاری در نوآوری‌های فناوری با پتانسیل خلق یک تأثیر مثبت روی جامعه شکل گرفت. این برنامه در همان سال اول ۱۳۰۰ درخواست از شرکت‌ها دریافت کرد. در سال دوم، بیش از ۲۱۷۰ درخواست رسید. این پاسخ فوق‌العاده نشان‌دهنده حرکت و اکوسیستم بزرگتر است که روی نوآوری‌های تأثیرگذار متمرکز شده‌اند و ال‌جی اکنون نقشی کلیدی در آن ایفا می‌کند.

برنامه چالشی Mission for the Future ال‌جی نووا فقط درباره نوآوری ال‌جی نیست بلکه درباره خلق جامعه‌ای از نوآوران است تا بتوانند آینده را بسازند. از طریق این برنامه، ال‌جی به رشد نوآوری برای همیشه در سراسر صنعت کمک می‌کند. حوزه‌هایی که ال‌جی نووآ آن‌ها را دنبال می‎کند، شاخص‌های کلیدی تمایل به تغییر را نشان می‌دهند و اکنون در نقطه آمادگی برای پیشرفت‌های فناوری برای تحریک تحول دیجیتالی بیشتر قرار دارند.

به عنوان مثال، ارائه مراقبت‎‌های بهداشتی در سال‌های اخیر تغییرات بزرگی داشتند. مراقبت‌های بهداشتی اکنون در مرکز خواسته‌های ما برای زندگی بهتر قرار دارند و نقشی بسیار بزرگ در سلامت و رفاه کلی ما ایفا می‌کنند. از ۳۵۰۰ شرکتی که در دو سال گذشته وارد چالش Mission for the Future ال‌جی نووا شدند، یک سوم آز آن‌ها روی سلامت دیجیتال تمرکز کرده‌اند. افراد بیشتری از فناوری‌های جدید با تمرکز بر بهبود سلامت خود استفاده می‌کنند. با توجه به مطالعه انجمن فناوری مصرف‌کننده با هدف اتخاذ راهکارهای سلامت دیجیتال توسط مصرف‌کننده، ۷۰ درصد از مصرف‌کننده‌ها می‌گویند که احتمالا در آینده یک یا چند راهکار سلامت دیجیتال برای بهبود سلامت یا رفاه کلی خود استفاده خواهند کرد.

ال‌جی وارد فضای سلامت دیجیتال شده و اولین راهکار خودش را در نوامبر سال ۲۰۲۲ ارائه کرد. ال‌جی در دراز مدت به دنبال راهکارهایی است که بتواند مراقبت‌های بهداشتی مردم را متحول کنند، با این امید که دسترسی به خدمات مراقبت‌های بهداشتی در دسترس افراد نیازمند بیشتری قرار بگیرد.

اهمیت فناوری پاک و پایداری در طی چند سال گذشته به طور چشمگیری افزایش داشته است. نوآوری‌های فناوری در این زمینه به پیشرفت خود ادامه داده‌اند و امکانات و پتانسیل بیشتری برای رشد کسب و کارهای با دوام با مأموریت ایجاد دنیایی پایدارتر ایجاد کرده‌اند.

در جدیدترین فعالیت‌های صنعتی خود، ما انرژی و علاقه فوق‌العاده‌ای از سوی استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران در این فضا را مشاهده کرده‌ایم. تمرکز ما در ال‌جی نووا روی پیدا کردن راهکارهای نوآورانه برای ارائه انرژی پایدارتر و حمل و نقل الکتریکی است. اکنون زمان آن است که این فناوری‌ها ما را در مسیر درست و روبه‎‌جلو قرار بدهند و تغییرات پایدار را برای آینده‌ای بهتر تحریک کنند.

با فناوری‌های پیشرفته جدید همچون هوش مصنوعی (AI)، واقعیت افزوده، واقعیت ترکیبی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و سایر مواردی که مکالمه نوآوری را تغییر می‌دهند، کارآفرینان به این فکر می‌کنند که چگونه از این پیشرفت‌های جدید به شیوه‌ای معنادار برای کمک به مردم و سیاره زمین، چه با هوش مصنوعی یا در متاورس استفاده بیشتری کنند. شناخت مشکلات و مزایا و همچنین تغییر دریچه‌ای که از طریق آن به این تکنولوژی‌ها نگاه می‌شود می‌تواند به ما کمک کند تا ارزش واقعی که این فناوری‌ها می‌توانند به جامعه پیشرفته بیاورند را درک کنیم. در این زمینه خاص، ال‌جی نووا در حال بررسی استفاده از فناوری‌های جدید در برنامه‌های کاربردی برای حل مشکلات دنیای واقعی و بررسی پتانسیل ایجاد اختلال از طریق استفاده از فناوری‌های جدید در سازمان است.

ما در آستانه یک تحول بزرگ فناوری هستیم. در دهه گذشته، نوآوری‌های تکنولوژیک نقش بزرگی در شکل دادن به جامعه ما ایفا کرده‌اند، از اختراع رسانه‌های اجتماعی گرفته تا کار ساده سفارش آنلاین غذا. این تغییرات زمانی رخ می‌دهند که مردم رفتارهای خود را به سمت استفاده از فناوری‌های بیشتر تغییر می‌دهند و فرصت بیشتری برای نوآوری ایجاد می‌کنند. در ال‌جی، همه ما خوشبین‌های شجاعی هستیم که همیشه با جسارت چالش‌ها را قبول می‌کنیم و بی‌وقفه در روش کار خود نوآوری می‌آوریم. بنابراین، برای ال‌جی، نوآوری برای زندگی بهتر چیزی بیش از یک شعار است. این درباره ایجاد تأثیری مثبت روی مردم و کره زمین است. ال‌جی معتقد است که نوآوری واقعا می‌تواند ما را به آینده‌ای بهتر برساند و همکاری بین شرکت‌ها و اکوسیستم کلیدی برای به حداکثر رساندن پتانسیل رشد است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید