۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

تهویه مطبوع LG Whisen Tower II با طراحی ممتاز و کارایی بالا معرفی شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اخیرا تهویه مطبوع LG Whisen Tower II را روانه بازار کرده که طراحی ساده‌تری دارد و قیمت آن نیز نسبت به دیگر محصولات Whisen Towers کمتر است.

تهویه مطبوع LG Whisen Tower II دارای طراحی مینیمالیستی است که خروجی دایره‌ای موجود در تهویه مطبوع‌های قبلی Whisen Tower را حذف کرده است. این طراحی واکنش شرکت ال‌جی نسبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان بوده، مشتریانی که می‌خواهند جلوی تهویه مطبوع تمیزتر باشد تا با فضای داخلی خانه مطابقت داشته باشد.

در همین راستا نیز نورپردازی و نور دایره‌ای که اطلاعات مختلفی را در حین کار به نمایش می‌گذارد نیز به صورت دیجیتالی پیاده‌سازی شدند. مشتریان می‌توانند بنا به سلیقه خودشان، طراحی Whisen Tower I موجود یا Whisen Tower II جدید را انتخاب کنند.

ال‌جی الکترونیکس تصیفه‌کننده هوا و تهویه مطبوع Whisen Tower II را در سه مدل به نام Deluxe،‌ Special و Heat عرضه می‌کند. از سوی دیگر،‌ گزینه‌ها از لحاظ قیمت نیز تنوع بیشتری پیدا کردند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیازها و بودجه خود، این دستگاه را خریداری کنند.

علاوه بر این، ال‎‌جی الکترونیکس از مبرد R32 که پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) آن یک‌سوم تا یک‌چهارم R410A موجود است، در تمام سیستم‌های تهویه مطبوع Whisen سال ۲۰۲۳ استفاده خواهد کرد تا در حفاظت از محیط زیست پیشتاز باشد. این بخشی از مدیریت ESG شرکت ال‌جی الکترونیکس برای ایجاد محیطی بهتر برای نسل‌های آینده است.

تهویه مطبوع LG Whisen Tower II ویژگی‎‌ها و قابلیت‎‌های مختلفی دارد؛ مدیریت تمیزکاری خودکار یکی از این موارد به شمار می‌رود که به طور تمیز و دقیق مسیر باد را دنبال می‌کند. مدیریت خود تمیزکاری نیز به مشتریان این امکان را می‌دهد تا هر موقع می‌خواهند بتوانند محصول را باز کنند تا بتوانند فن‌های درون آن را تمیز کنند.

این تهویه مطبوع همچنین با توجه به نیاز مشتری، می‌تواند دمای اتاق را تنظیم کند که تجربه کاربری بسیار خوبی را برای آن‌ها به همراه دارد. هماهنگ شدن آن با اپلیکیشن LG ThinQ نیز آن را بسیار کاربردی‌تر کرده است. ویژگی Smart Care نیز خاصیتی است که بر طبق آن، تهویه مطبوع با توجه به محیط داخلی کار می‌کند.

لی جائه سئونگ معاون بخش راهکارهای هوا در دفتر مرکزی لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس گفته:

«ما برای افزایش گزینه‌های انتخابی مشتریان خود و همچنین کاهش بار قیمتی محصولات قبل از اوج فصل تابستان،‌ خط تولید تهویه مطبوع خود را گسترش دادیم و محصولات جدیدی را برای مصرف‌کننده‌ها به ارمغان آوردیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید