۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

ال‌جی توجه خاصی نسبت به کیفیت زندگی مردم اندونزی دارد

 

ال‌جی با درک وظیفه خودش نسبت به جامعه، متعهد به تضمین زندگی بهتر برای همه در سراسر جهان است. برای بیش از ۳۰ سال، شعبه اندونزی شرکت ال‌جی فعالیت‌های اجتماعی بی‌شماری را برای ارتقاء سلامت، آموزش و محیط زیست انجام داده است و همین نیز نشان دهنده گسترش تلاش‌های صادقانه این شرکت برای کمک به دولت در افزایش کیفیت زندگی برای همه اندونزیایی‌ها است.

برای تحقق ابتکارات اجتماعی در سطح محلی، ال‌جی اندونزی برنامه « LG LOVES Indonesia» را راه‌اندازی کرده است که از سه رکن اصلی « LG Loves Green» برای محافظت از محیط زیست، « LG Loves School» برای بهبود آموزش و « LG Loves and Cares» برای حمایت از اهداف مختلف اجتماعی تشکیل شده است.

«LG Loves School» یک برنامه اجتماعی عادی است که برای چندین سال اجرا می‌شود و شامل ارائه دستگاه‌های الکترونیکی به مدارس حرفه‌ای در جاکارا و وارونگاسم در سال گذشته است. امسال، شرکت ال‌جی اندونزی برنامه «LG LOVES Indonesia» خودش را با تمرکز بر حل مسائل زیست محیطی و مشکلات اجتماعی ادامه می‌دهد.

 

ال‌جی دوست‌دار طبیعت

زیبایی طبیعت باید حفظ شود و اقدامات بی‌شماری برای کنترل پایداری محیط زیست وجود دارد. تا آنجا که به ایجاد آینده‌ای پایدارتر مربوط می‌شود، کاشت درخت یکی از موثرترین روش‌ها است چراکه نه تنها به نفع طبیعت است بلکه چندین مسئله زیست محیطی همچون گرم شدن کره زمین و جنگل‌زدایی را نیز کاهش می‌دهد.

ال‌جی اندونزی در پایان ابتکار «ال‌جی دوست‌دار طبیعت» که با تحویل ۴۰۰۰ نهال به حفاظت از منابع طبیعی جاکارتا برای جشن ۳۲ سالگی این شرکت در اندونزی شروع شد، اخیرا ۱۳۰۰۰ بذر گیاهی را در بزرگداشت جهانی روز زمین به سازمان جنگل‌داری استان کالیمانتان جنوبی اهدا کرد. همین نیز نشان‌دهنده تعهد این شرکت نسبت به حفاظت از محیط زیست است.

این شرکت برای رسیدن به هدف خود برای کاشت ۳۲۰۰۰ درخت در سراسر کشور،‌ قبلا با آژانس حفاظت از منابع طبیعی سوماترای جنوبی برای تحویل ۱۵۰۰۰۰ بذر گیاهی به سوماترای جنوبی همکاری کرده است.

از طریق این برنامه، شرکت ال‌جی اندونزی امیدوار است که زندگی را به محیطی پایدارتر بیاورد. علاوه بر کمک به دولت محلی برای ایجاد میراثی که برای نسل‌های بعدی باقی می‌ماند، عرضه بذرها نشان می‌دهد که تعهد مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال محیط زیست نتایج مثبتی به همراه داشته است.

 

ال‌جی دوست دارد و مراقبت می‌کند

علاوه بر محیط زیست،‌ این شرکت همچنین اهمیت سلامت را به عنوان یک جنبه کلیدی کیفیت زندگی در اولویت قرار داده است. این نه تنها بر ظرفیت ما برای داشتن یک زندگی کامل و سازنده تأثیر می‌گذارد بلکه تأثیری فوق‌العاده روی سلامت جسمی و عاطفی ما دارد.

ال‌جی اندونزی با درک اهمیت آگاهی از سلامتی، فعالیت اجتماعی دیگری را برای حمایت از طرح‌های بهداشتی در عید فطر ترتیب داده است. رویداد سالانه عید سلامت ال‌جی به دنبال بهبود سلامت ساکنان است و مزایای سلامت برای همه افراد را نشان می‌دهد.

به مدت سه روز در ماه آوریل، سه مرکز درمانی از دو برنامه اصلی «عید سلامت ال‌جی» بهره‌مند شدند. یکی از آن‌ها بسته‎‌های غذایی را بین مردم محلی پخش می‌کرد و دیگری نیز چک‌آپ‌های سلامتی حیاتی را ارائه می‎کرد. از آنجایی که این برنامه بر ارتقاء کیفیت سلامت عمومی متمرکز بود، هر بسته غذایی از قبل توسط متخصص تعذیه بررسی شده تا تعادل غذایی ایده‌آلی برای بهبود رفاه داشته باشد.

 

شرکت ال‌جی اندونزی با همکاری با Posyandu توانست بررسی‌های سلامت عمومی را برای کودکان ساکن در آن منطقه انجام بدهد و ویتامین‌ها، مکمل‌های غذایی و جلسات آموزش سلامتی را فراهم بیاورد که مزایای بی‌پایان سلامتی را نشان می‌دهند.

با ادامه کمپین LG LOVES Indonesia در طول سال، باید منتظر فعالیت‌های اجتماعی بیشتری از این شرکت برای جوان‌سازی محیط محلی و ارتقاء سلامت و آموزش همه اندونزیایی‌ها بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید