۲۴ دی ۱۴۰۱

نگاهی به بخش‌های جدید غرفه ال‌جی و محصولات هیجان‌انگیرش در نمایشگاه CES 2023

ال‌جی با برای 10 سالگی معرفی اولین لپ‌تاپ gram به جهان، این مناسبت را با رونمایی از دو مدل 2023 گرم ال‌جی در نمایشگاه CES جشن گرفت.

ال‌جی گرم Ultraslim، نازک‌ترین لپ‌تاپ gram که تاکنون ساخته شده است، تنها 998 گرم وزن و 10.99 میلی‌متر ضخامت دارد. لپ‌تاپ‌های LG gram Style که در سایزهای 14 و 16 اینچی عرضه می‌شوند، دارای طراحی شیشه‌ای زیبا هستند که بیان کردن سبک منحصر به فرد خود را در خانه، اداره و در حال حرکت آسان‌تر می‌کند.

بخش جدید LG Labs غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 برای معرفی محصولات جدیدی که بر اساس ایده‌های آزمایشی و طراحی‌های جسورانه، تجربه‌های نام تجاری خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند، در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد. این منطقه به عنوان یک محصول جدید در ال‌جی، دارای محصولات جدید و نمونه‌های اولیه pluspot، Monshoecl، brid.zzz، hover gym و excicle بود که همه بازدیدکنندگان می‌توانستند حضوری تجربه کنند.

منطقه Better Life for All بر تعهد و تلاش مستمر این شرکت برای دستیابی به پایداری تاکید کرد. این شامل رویه‌های سازگار با محیط‌زیست است که از طراحی محصول تا دور ریختن به کار می‌برد، و همچنین نوآوری‌های طراحی متعددی که انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که همه، بدون توجه به توانایی‌شان، می‌توانند به راحتی از مزایا و راحتی بی‌پایان محصولات پیشرفته ال‌جی لذت ببرند.

ال‌جی نه تنها در تلاش است تا پایدارترین شرکت، بلکه در دسترس‌ترین شرکت باشد. به همین دلیل است که بازدیدکنندگان می‌توانند به راه خود در غرفه بزرگ ال‌جی و همچنین تمام محتوای اصلی که منحصراً برای این مناسبت ایجاد شده است گوش دهند. هر منطقه حتی کتیبه‌هایی به خط بریل برای افراد کم بینا ارائه می‌کرد.

ال‌جی با آغاز عصر جدیدی از لوازم خانگی ممتاز با عملکرد پیشرو و طراحی‌های ظریف، نسل دوم محصولات LG SIGNATURE خود را شامل OLED R، یخچال دوگانه InstaView™، یک جفت ماشین لباسشویی و خشک‌کن، تهویه مطبوع، تصفیه‌کننده هوا و Wine Cellar معرفی کرد.

یکی دیگر از مناطق چشم نواز به یخچال های LG MoodUP™ اختصاص داده شده است که مجموعه ای از رنگ‌های زنده را به نمایش می‌گذارد و شرکت کنندگان در CES را مجذوب خود می‌کند. این یخچال منحصربه‌فرد که برای اولین بار در IFA 2022 رونمایی شد، می‌تواند شخصیت، حالت یا سبک منحصربه‌فرد کاربر را با تغییر فضای آشپزخانه با تغییر در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های در و ارائه پخش موسیقی برای «تغییر MoodUP» بیان کند.

در نهایت، منطقه Lifestyle بر اساس شخصیت متمایز خانواده به سه بخش مختلف تقسیم شد: سازنده، خانواده بزرگ و همچنین تازه ازدواج کرده و عاشق حیوانات خانگی. به خصوص اتاق creator  یا سازنده که با طراح مشهور نیویورکی جف استیپل طراحی شده است، فضای مناسبی را برای طراحان و سازندگان، با تهویه مطبوع LG ARTCOOL™ Gallery، WashTower™، Styler™ و مزایای بسیار زیاد LG ThinQ ارائه کرده تا رضایت سلایق و ترجیحات فردی آنها را جلب کند.

ال‌جی در بخش family، یک خانه هوشمند کاملاً مجهز به لوازم پیشرفته ایجاد کرد که از خدمات مراقبتی LG ThinQ و ThinQ UP پشتیبانی می‌کند. در همین حال، منطقه مخصوص تازه عروس‌ها و دوستداران حیوانات خانگی از محصولات متنوعی مانند WashTower ال‌جی، دستگاه تصفیه هوای PuriCare Aero و tiiun بهره می‌برد که همگی دارای طراحی‌های مد روز و در عین حال مینیمال هستند، از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند و ویژگی‌های باورنکردنی را به نمایش می‌گذارند که استفاده از آن‌ها را برای همه افراد با هر توانایی آسان می‌کند.

منتظر باشید تا ببینید نوآوری‌های ارائه شده در CES 2023 چگونه زندگی همه مشتریان را بهبود می‌بخشد و با دنبال کردن مطالب وبلاگ ال‌جی مطمئن شوید که اولین نفری هستید باخبر می‌شوید در ال‌جی چه می‌گذرد!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید