۰۱ بهمن ۱۴۰۱

محصولات مراقبت از کفش ShoeCase و ShoeCare ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 + ویدیو

ال‌جی الکترونیکس (‌ال‌جی) دو دستگاه مراقبت از کفش Styler ShoeCase و ShoeCare را که اولین بار در نمایشگاه IFA 2022 معرفی کرد به نمایشگاه CES 2023 آورد.

این دو محصول تجربه‌ مراقبت از کفش در خانه را متحول می‌کنند. چندی پیش، ال‌جی در بخش Creator’s Room غرفه خود در نمایشگاه CES 2023 نشان داد که راه‌کار‌های جدیدش به لطف فناوری بهبود دهنده سطح بهداشت، TrueSteam، مراقبت و نگهداری کفش‌ها را به روشی نوآورانه تغییر داده تا سبک جدیدی از زندگی روزمره را ارائه ‌دهد.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به خوبی مشاهده کردند که چگونه لوازم خانگی ممتاز این شرکت می‌توانند با هر سبک زندگی ترکیب شوند و آن را بهبود بخشند. این بخش از غرفه ال‌جی زیبایی‌شناسی منحصربه‌فردی را نیز به نمایش گذاشت که مورد علاقه طرفداران لباس‌های خیابانی و «کلاه‌های کتانی» در سراسر جهان قرار گفت و برخی از محبوب‌ترین اقلام او، مانند کفش‌های کتانی با نسخه محدود، مجسمه‌ها و کتاب‌های هنری را در خود جای می‌داد.

جاکفشی دوردیفه (2×5) LG Styler™ ShoeCase، راهکاری سازگار با فضا برای ذخیره، نمایش و مراقبت از کفش‌هایی گران‌قمیت و با نسخه محدود است. علاوه بر این، LG Styler ShoeCare به طور یکپارچه در این فضا جای می‌گیرد و از فناوری TrueSteam™ ارتقاء بهداشت ال‌جی استفاده می‌کند تا کفش‌ها را تازه و به بهترین شکل ظاهر کند. هر دو محصول خلاقانه و پیشرفته نشان دهنده تعهد شرکت به مدیریت خوب ESG هستند، زیرا نمای بیرونی براق آنها کاملاً از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده است.

دستگاه جدید Styler ShoeCare ال‌جی بوی بد کفش‌ها را از بین می‌برد.و از جمله محصولاتی در قالب خانواده‌ Styler است که وظیفه‌ی تمیز کردن لباس‌ها را برعهده دارند. این دستگاه مجهز به چند نازل متحرک است که چهار جفت کفش را هم‌زمان خشک می‌کنند و امکان تنظیم ارتفاع آن‌ها وجود دارد. کل این فرایند حدوداً ۳۷ دقیقه طول می‌کشد و صدای ۳۵ دسی‌بل (در حد زمزمه) تولید می‌شود.

LG Styler ShoeCase با پنل‌های شفاف راه‌کاری مناسب برای نگهداری از کفش‌­های شما است. دستگاه استایلر ال‌جی علاوه بر ایجاد محیطی ایده‌آل برای نگهداری از کفش‌ها با محافظت در برابر رطوبت و اشعه ماوراء بنفش که باعث تغییر رنگ پارچه می‌شود، راهکاری کاربردی برای علاقه‌مندان به کفش است تا مدل‌های کفش مورد علاقه خود را به نمایش نیز بگذارند.

در ادامه ویدیویی از این دو محصول را می‌توانید مشاهده کنید تا با این دستگاه مراقبت از کفش بیشتر آشنا شوید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید