۰۱ بهمن ۱۴۰۱

ارتقاهای شخصی ال‌جی با ThinQ UP تأیید UL را دریافت می‌کنند

اطمینان‌پذیری از فرایند ارتقاء نرم افزار برای لوازم خانگی ThinQ UP ال‌جی توسط شرکت معتبر علمی ایمنی جهانی تایید شد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که فرآیند به‌روزرسانی نرم‌افزار برای لوازم خانگی ThinQ™ UP خود اخیراً تأییدیه فرآیند به‌روزرسانی نرم‌افزار را از UL Solutions دریافت کرده است. اولین گواهینامه ال‌جی در ارتباط با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، تأییدیه جدید اطمینان‌پذیری فرایند به‌روزرسانی قابلیت‌ها را برای محصولاتی از جمله ماشین لباسشویی، خشک‌کن و یخچال 27 اینچی ThinQ UP ال‌جی تأیید می‌کند؛ درست پس از آن که ویژگی دایرکت درایو هوش مصنوعی این شرکت (AI DD™) تایید قابلیت تکرارپذیری الگوریتم UL را کسب کرد. محصولات ThinQ UP ال‌جی که قرار است امسال پس از عرضه در کره جنوبی در سال 2022 در سطح جهانی عرضه شود، می‌توانند به طور مداوم با قابلیت‌های قابل دانلود از طریق برنامه LG ThinQ ارتقا داده شوند.

لوازم خانگی LG ThinQ UP به لطف توانایی آنها در افزودن ویژگی‌های جدید ایجادشده توسط ال‌جی بر اساس تجزیه و تحلیل سبک زندگی و الگوهای استفاده کاربران، می‌توانند برای رفع نیازهای دائمی کاربران تکامل یابند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری با نصب آسان از برنامه LG ThinQ در دسترس هستند، و حتی توصیه‌های قابلیت‌های متناسب را بر اساس سابقه استفاده شخصی و ترجیحات ارائه می‌دهد. مفهوم لوازم شخصی‌سازی شده ThinQ UP ال‌جی به این معنی است که مصرف‌کنندگان می‌توانند از جدیدترین ویژگی‌ها بدون نیاز به «به‌روزرسانی» مداوم به یک دستگاه کاملاً جدید لذت ببرند.

کاربران می‌توانند با توجه به نیازها و شرایط منحصر به فرد خود، قابلیت‌های ThinQ UP را که می‌خواهند نصب کنند، انتخاب کنند. کاربران ماشین لباسشویی با حیوانات خانگی در خانه ممکن است بخواهند دوره مراقبت از حیوانات خانگی را دانلود کنند، که برای از بین بردن موثر لکه‌ها و بوهای مربوط به حیوانات خانگی از لباس سفارشی شده است. یک گزینه عالی برای مواقعی که تخلیه لباسشویی به محض اتمام برنامه غیرممکن است، Laundry Saver است که برای جلوگیری از چروک شدن لباس، لگن را در حال چرخش نگه می دارد. حتی می‌تواند در صورت نیاز یک شستشوی اضافی یا چرخش بعد از برنامه انجام دهد. کاربران یخچال ThinQ UP می‌توانند کنترل روشنایی شبانه بهبودیافته را اضافه کنند که نور یخچال را در شب تنظیم می‌کند تا درخشش ملایم‌تر و ملایم‌تری داشته باشد و به چشم‌هایشان آسیبی نرساند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس گفت:

«تأیید UL Solutions یکپارچگی و قابلیت اطمینان نصب به‌روزرسانی‌های شخصی‌شده‌ای را تأیید می‌کند که باعث می‌شود ارتقای ال‌جی ThinQ UP و تجربه کاربری آنها قابل اعتمادتر و یکپارچه‌تر باشد. ال‌جی به طور مداوم ویژگی‌های جدید ThinQ UP را برای ارائه ارزش متفاوت و زندگی بهتر در خانه معرفی می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید