۰۲ بهمن ۱۴۰۱

اتاق تئاتر ال‌جی دیسپلی در نمایشگاه CES 2023؛ درست مثل یک سینمای خانگی

در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به اتاق تئاتر LG Display در نمایشگاه CES 2023 بیندازیم؛ بخشی به نام Theater Room در غرفه ال‌جی که درست مثل یک سینمای خانگی چیدمان شده بود.

شرکت ال‌جی دیسپلی در نمایشگاه CES 2023، اتاق تئاتر خود را به نمایش بازدیدکنندگان گذاشت. این اتاق یک تجربه سینمای خانگی واقعی را با بهترین کیفیت تصویر، سطح سینمایی غوطه‌وری و صداهای پویا را ارائه می‌دهد.

نمایشگر 97 اینچی 4K OLED ال‌جی، بزرگترین نمایشگر OLED جهان است و محیط سینمای خانگی عالی را برای بینندگان خود فراهم می‌کند! جدا از اندازه غول پیکرش، این پانل با افزایش روشنایی 30 درصدی همراه با اضافه شدن الگوریتم‌های شخصی‌سازی شده دوتریوم همراه است. ناگفته نماند که نمایشگر این تلویزیون رنگ‌های سیاه کامل و دقیق را درک می‌کند. صفحه نمایش 97 اینچی ال‌جی 4K OLED با فناوری EX خود دارای کیفیت تصویر نهایی است.

این شرکت همچنین چندین محرک از نوع فیلم را در صفحه نمایش OLED تعبیه کرده تا پنل OLED «صدای سینمایی فیلم» را ایجاد کند که صدا را از صفحه نمایش تولید می‌کند. تلویزیون 97 اینچ 4K OLED با هم‌تراز کردن کامل صدا و صفحه نمایش، تجربه سینمای خانگی فوق‌العاده همه‌جانبه را به سطح جدیدی می‌آورد!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید