۲۰ دی ۱۴۰۱

تلویزیون‌های ال‌جی با خدمات ویژه گیمرها، صنعت بازی را پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌کنند

جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی به Luna و GeForce NOW با کیفیت 4K مجهز شده‌اند و تجربه‌های جذاب‌تر و همه‌جانبه بازی‌های ابری را میسر می‌کنند؛ این سرویس جدید اکنون در مدل‌های 2020 نیز در دسترس است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تعهد قوی خود به ارائه یک تجربه بازی تلویزیونی ممتاز را نشان می‌دهد. این تعهد راحتی بیشتری را از طریق رابط کاربری webOS جدید با یک هاب بازی اختصاصی فراهم می‌کند و سرویس بازی ابری آمازون لونا با گیم پلی نرم و روان و سرعت پخش 4K 60 FPS را به وسیله NVIDIA GeForce NOW در جدیدترین تلویزیون‌هایش در CES 2023 می‌گنجاند.

این سرویس‌های محبوب بازی ابری، که اکنون می‌توان به راحتی از طریق فرمان صوتی از کارت بازی ال‌جی یا LG Game Card در webOS 2023، به آنها دسترسی داشت، بازی‌های متعددی را از شرکای پیشروی لونا مانند NVIDIA ،Blacknut ،Utomik و اکنون Luna و Boosteroid به گیمرهای مشتاق و گیمرهای معمولی ارائه می‌کند و نیاز به دانلود یا سخت افزار جانبی نیست. تلویزیون‌های OLED ال‌جی روان‌ترین گیم‌پلی را با کیفیت تصویر برتر، زمان پاسخ‌دهی فوق‌العاده 0.1 میلی‌ثانیه و تاخیر ورودی فوق‌العاده کم، و همچنین تجربه بازی شخصی‌تر از طریق ویژگی‌های سفارشی‌سازی مختلف از جمله Game Optimizer و تنظیمات تصویر خاص ژانر، به بازیکنان ارائه می‌دهند.

GeForce NOW که قبلاً در تلویزیون‌های ال‌جی 2021 و 2022 با سیستم‌عامل webOS 6.0 یا بالاتر به صورت FHD در دسترس بود، اکنون در مدل‌های 2020 پخش می‌شود و در اواخر سال جاری پخش با کیفیت 4K را در مدل‌های منتخب آغاز می‌کند. به عبارت دیگر، دارندگان تلویزیون ال‌جی جزو اولین کسانی هستند که به طرز چشمگیری استریم را روان می‌کنند و گیم‌پلی بسیار فراگیر 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه، روی صفحه نمایش بزرگ تنها با یک کنترلر سازگار تجربه می‌شود.

GeForce NOW سرویس بازی ابری باز انویدیا است که به واسطه پخش استریم با عملکرد کلاس جهانی NVIDIA GeForce RTX به اکوسیستم پر رونق بازی‌های رایانه شخصی کمک می‌کند. گیمرها می‌توانند عناوین رایانه‌های شخصی مورد علاقه‌شان را که قبلاً از فروشگاه‌های دیجیتال محبوب خریداری کرده‌اند – از جمله بسیاری از بازی‌های رایگان مانند Fortnite، Apex Legends و Destiny 2 – با میلیون‌ها بازیکن رایانه دیگر بازی کنند. اعضای GeForce Now Ultimate از پخش استریم تا رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با تأخیر بسیار کم در تلویزیون‌های ال‌جی پشتیبانی می‌کنند که رقیب بسیاری از تجربه‌های بازی محلی است.

آمازون لونا که از طریق کارت بازی ال‌جی در ایالات متحده قابل دسترسی است، به سایر سرویس‌های بازی ابری در صفحه اصلی webOS جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی می‌پیوندد. اشتراک Luna دسترسی به بازی‌ها را برای همه فراهم می‌کند، از عناوین AAA، اسکرول‌های قدیمی و بازی‌های خانوادگی گرفته تا عناوینی از جمله Assassin’s Creed Valhalla ، Everspace و Team Sonic Racing. در عین حال، کانال Prime Gaming به مشترکین آمازون پرایم امکان دسترسی به انحصار‌های مختلف و عناوین رایگان بازی هر ماه را می‌دهد.

تلویزیون‌های OLED مناسب برای بازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه در غرفه این شرکت (#15501، مرکز همایش‌های لاس وگاس) به نمایش گذاشته می‌شوند. برای اطلاع از هر اعلامیه LG CES، #LGCES2023 را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید