۱۵ دی ۱۴۰۱

نمایشگاه CES 2023 و نمایش گرایش‌های جدید سبک زندگی در Creator’s Room ال‌جی

ال‌جی و جف استیپل در نمایشگاه CES 2023 گرایش‌های جدید سبک زندگی را در Creator’s Room به نمایش گذاشتند.

مدیر خلاق و بنیانگذار مشهور STAPLE و دپارتمان هنری Reed، نمایشگاه تعاملی و الهام‌بخشی با جدیدترین راه‌حل‌های سبک زندگی ال‌جی خلق کردند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با جف استیپل، طراح مشهور نیویورکی که به خاطر برند لباس خیابانی‌اش – STAPLE و آژانس خلاقیت Reed Art Department – و هم چنین همکاری‌های متعدد و برجسته با برندهای کفش‌های ورزشی و مد، شناخته شده است، همکاری می‌کند تا Creator’s Room را در نمایشگاه CES 2023 ارائه دهد. Creator’s Room که در همکاری با جف طراحی شده و دارای حساسیت‌های متمایز او است، یک “فضای زندگی” انتخاب شده با اشیاء شیک، آثار هنری و جدیدترین راهکارهای سبک زندگی ال‌جی است.

Creator’s Room که در داخل غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES قرار دارد، به خوبی نشان می‌دهد که چگونه لوازم خانگی ممتاز این شرکت می‌توانند با هر سبک زندگی ترکیب شوند و آن را بهبود بخشند. این فضا زیبایی‌شناسی منحصربه‌فردی را نیز به نمایش می‌گذارد که جف را مورد علاقه طرفداران لباس‌های خیابانی و «کلاه‌های کتانی» در سراسر جهان قرار داده و شامل برخی از محبوب‌ترین اقلام او، مانند کفش‌های کتانی با نسخه محدود، مجسمه‌ها و کتاب‌های هنری می‌شود.

حمایت از اشتیاق جف به کفش و ایجاد حس جوانی در نمایشگاه، جاکفشی دوردیفه (2×5) LG Styler™ ShoeCase، راهکاری سازگار با فضا برای ذخیره، نمایش و مراقبت از کفش‌هایی گران‌قمیت و با نسخه محدود است. علاوه بر این، LG Styler ShoeCare به طور یکپارچه در این فضا جای می‌گیرد و از فناوری TrueSteam™ ارتقاء بهداشت ال‌جی استفاده می‌کند تا کفش‌ها را تازه و به بهترین شکل ظاهر کند. هر دو محصول خلاقانه و پیشرفته نشان دهنده تعهد شرکت به مدیریت خوب ESG هستند، زیرا نمای بیرونی براق آنها کاملاً از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته شده است.

همه لوازم پیشرفته نمایش داده شده در Creator’s Room با برنامه LG ThinQ™ سازگار هستند و دسترسی به طیف وسیعی از ویژگی‌ها و خدمات شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد که به ایجاد تجربه کاربری راحت‌تر و سفارشی‌تر کمک می‌کند. به عنوان مثال، این برنامه را می‌توان برای تغییر رنگ یخچال با MoodUP™ استفاده کرد زیرا پنل‌های درب LED آن بیش از 190000 ترکیب رنگ ممکن را برای آزمایش به کاربران ارائه می‌دهد. این برنامه امکان انتخاب و تغییر تصویر نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش LCD یکپارچه تهویه مطبوع ARTCOOL™ Gallery، انتخاب از بین رنگ‌های مختلف نور و جلوه‌های موجود برای ShoeCase یا کنترل از راه دور ShoeCare را فراهم می‌کند.

سوکی رو، معاون و رئیس بخش ارتباطات برند لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس و راه‌حل‌های هوا، گفت:

«بخش خلاقیت Creator’s Room که با مشارکت جف استیپل افسانه‌ای طراحی شده است، سبک زندگی مناسبی را معرفی می‌کند که می‌توان از طریق راه‌حل‌های سبک زندگی مفهومی جدید ال‌جی به دست آورد. ما به ایجاد راه‌حل‌های پیچیده‌تر از لحاظ زیبایی‌شناسی و فناوری ادامه خواهیم داد که تجربه کاربری سفارشی‌تر و زندگی بهتر در خانه را ارائه می‌دهد.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (#15501، مرکز همایش‌های لاس‌وگاس، لاس‌وگاس) در نمایشگاه CES 2023 که از 5 تا 8 ژانویه برگزار می‌شود، این فرصت را خواهند داشت تا همکاری انحصاری Creator’s Room با جف استیپل و همچنین آخرین نوآوری‌های سبک زندگی این شرکت را تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید