۱۴ دی ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های جدید LG gram با تجربه کاربری شیک و قدرتمند در نمایشگاه CES 2023

مجموعه 2023 از لپ‌تاپ‌های جدید LG gram تجربه کاربری شیک و در عین حال قدرتمندتری را ارائه می‌دهد.

مجموعه بزرگ و متنوع از لپ‌تاپ‌های LG gram بسیار سبک با داشتن مدل‌های جدید OLED، برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان امروزی طراحی شده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مجموعه‌ای متنوع از لپ‌تاپ‌های LG gram را معرفی می‌کند و به لطف ورود لپ‌تاپ‌های LG gram جدید و هیجان‌انگیز Ultraslim و gram Style در نمایشگاه CES 2023، تنوع بیشتری از همیشه ارائه می‌دهد. ال‌جی برای ارائه همزمان قدرت و قابل حمل بودن این محصولات، مشخصات ممتاز را در ظاهری شیک با وزن بسیار سبک قرار می‌دهد که راحتی و تجربه کاربری استثنایی را در هر مکانی ارائه می دهد.

لپ‌تاپ ال‌جی گرم اولتراسلیم (LG gram Ultraslim)

تیتر اول نمایشگاه gram ال‌جی در نمایشگاه CES 2023، لپ‌تاپ LG gram Ultraslim (مدل 15Z90RT)، باریک‌ترین مدل گرمی تاکنون است. لپ‌تاپ Ultraslim برای کاربرانی که به دنبال قابلیت حمل عالی هستند طراحی شده، وزن فوق العاده سبک فقط 998 گرمی دارد و ضخامتش (در حالت بسته) تنها 10.99 میلی متر است؛ یعنی به همان ضخامت یک گوشی هوشمند یا دفترچه یادداشت.

اگرچه 15Z90RT شیک‌ترین لپ‌تاپ gram در خط تولید 2023 است، اما 15Z90RT همچنان کیفیت تصویر و قدرت پردازش قابل توجهی را ارائه می دهد و از صفحه نمایش 15.6 اینچی OLED با پوشش ضد تابش کم انعکاس (AGLR) و پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core برخوردار است. این لپ‌تاپ با گنجاندن یک آداپتور فوق فشرده قابلیت حمل عالی دارد.

لپ‌تاپ‌ ال‌جی گرم استایل (LG gram Style)

لپ‌تاپ‌های LG gram Style که در نسخه‌های 16 و 14 اینچی (مدل‌های 16Z90RS و 14Z90RS) ارائه می‌شوند، برای افرادی ساخته شده‌اند که دوست دارند سبک منحصر به فرد خود را در همه جا ابراز کنند. هر دو مدل gram Style دارای طراحی شیشه‌ای ظریفی هستند که باعث میشود هر یک از گزینه‌های رنگ موجود به صورت پویا بدرخشند و بسته به نور و زاویه حرکت و تغییر کنند. تمرکز روی طراحی در لپ‌تاپ‌های LG gram Style جدید ادامه می‌یابد و به جایی می‌رسد که یک صفحه لمسی لمسی «مخفی» با نور پس‌زمینه LED ملایم با لمس کاربر روشن می‌شود.

با وجود توجه به زیبایی شناسی، لپ‌تاپ‌های LG gram Style چیزی فراتر از ظاهر زیبا ارائه می‌دهند. هر کدام دارای صفحه نمایش 16:10 OLED Anti-Glare Low Reflection با نرخ تازه‌سازی بالا هستند و از پردازنده Intel® Core نسل سیزدهم و درایو حالت جامد Gen4 NVMe (SSD) برخوردارند. مانند همه مدل‌های دیگر در مجموعه‌های متنوع 2023 گرمی، 16Z90RS و 14Z90RS از اتصال Thunderbolt 4 و HDMI پشتیبانی کرده و صدای اتمسفری را با Dolby Atmos ارائه می‌کنند؛ قابلیت جدیدی که امسال برای LG gram اضافه شده است.

علاوه بر مدل‌های Ultraslim و Style جدید برای سال 2023، خط تولید امسال دارای لپ‌تاپ‌های گرم جدید 17، 16، 15 و 14 (مدل‌های 17Z90R ،16Z90R ،15Z90R و 14Z90R) است. هر کدام ترکیبی از عملکرد قوی و طراحی سبک و جمع و جور برند را ارائه می‌دهند. جدیدترین لپ‌تاپ‌های گرم‌ 17 و 16 اینچی برای بهره‌وری و سرگرمی عالی هستند و به پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce™ RTX 3050 4GB، پردازنده نسل سیزدهم Intel® Core™ و Gen4 NVMe™ SSD مجهز شده‌اند. وزن هر یک از مدل‌های جدید با وجود داشتن باتری بزرگ که می‌تواند بیش از 20 ساعت پخش ویدئو را با یک بار شارژ تحمل کند کمتر از 1.45 کیلوگرم است و با همان آداپتور جمع و جور همراه با gram Ultraslim عرضه می‌شود.

جدیدترین لپ‌تاپ‌های ال‌جی گرم‌ کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند و همه مدل‌ها از پنل IPS با پوشش ضد تابش بهره می‌برند. پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) که امسال ایجاد شده است به کاربران LG gram این امکان را می‌دهد که از گرافیک یکپارچه و بدون پرش در هنگام بازی لذت ببرند و در عین حال، با ورود فناوری Dolby Atmos صدای همه‌جانبه‌ای ارائه می‌شود که به فیلم، موسیقی و بازی جان تازه‌ای می‌دهد.

لپ‌تاپ LG gram 2-in-1 و +view برای LG gram نیز از مدل‌های ارتقا یافته برای سال 2023 استقبال می‌کند. لپ‌تاپ دو در یک LG gram 2-in-1 که در اندازه های 16 و 14 اینچی (مدل‌های 16T90R و 14T90R) ارائه می‌شود، به کاربران این آزادی را می‌دهد که هر زمان که بخواهند، از لپ‌تاپ به تبلت یا برعکس تغییر وضعیت دهند. جدیدترین LG gram «تبدیل شونده»، همراه با طراحی چهار طرفه قاب فوق‌العاده کم‌حاشیه و قاب آلومینیومی محکم و در عین حال باریک، مجموعه‌ای از برنامه‌های یادداشت‌برداری و طراحی از پیش نصب‌شده را دارد که برای استفاده با قلم استایلوس ال‌جی (Wacom AES 2.0) بهینه‌سازی شده‌اند. در همین حال، مانیتور قابل حمل ال‌جی، +view برای LG gram (مدل 16MR70)، به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش خود را دو برابر کنند و هر کجا که می‌روند از انجام چند کار آسان‌تر لذت ببرند. جدیدترین نسخه از نمایشگر قابل حمل ال‌جی که برای سال جدید بهبود یافته است، دارای دو درگاه USB Type-C است و به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند و از راحتی دریافت برق دو طرفه لذت ببرند.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات و شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«با استقبال از ورود محصولات جدید gram Ultraslim و gram Style، مجموعه گرم 2023 ال‌جی متنوع‌تر هم می‌شود. ال‌جی گرم که در دهه گذشته یک برند پیشرو در بازار لپ‌تاپ‌های بسیار سبک وزن بوده، به معرفی مدل‌های جدید برای پاسخگویی به نیازها و سلیقه‌های متغیر مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ادامه خواهد داد.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از 5 تا 8 ژانویه می‌توانند جدیدترین محصولات گرم ال‌جی را در غرفه ال‌جی (#15501، مرکز همایش‌های لاس وگاس) تجربه کنند. سری جدید gram ال‌جی از ماه آینده در کره عرضه خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید