۱۰ دی ۱۴۰۱

معرفی جاروی شارژی و بخارشوی CordZero A9 Kompressor ال‌جی در نمایشگاه CES 2023

در نمایشگاه CES 2023، اولین جاروبرقی ال‌جی با نازل پاور بخار (Steam Power Mop)، نظافت مرطوب همراه با بخار را فراهم می‌کند. این محصول مجهز به ایستگاه اتصال راحت All-in-One Tower است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه CES 2023 جاروی شارژی جدید CordZero A9 Kompressor خود را با بخارشوی پاور معرفی می‌کند. مدل جدید اولین جاروبرقی دستی بی‌سیم این شرکت است که برنده جایزه نوآوری CES 2023 شده و عملکرد بخارشو ارائه می‌کند. جاروی شارژی CordZero A9 Kompressor با ایستگاه پایه ابتکاری All-in-One Tower برای ذخیره، شارژ مجدد و تخلیه خودکار جاروبرقی طراحی شده است.

 جدیدترین CordZero ال‌جی که به نازل جداشدنی Steam Power Mop مجهز شده است، عملکرد تمیز کردن مرطوب همراه با بخار را ارائه می‌کند و کارایی راحت و مؤثری را برای تمیز کردن سطوح بدون استفاده از مواد شوینده ارائه می‌دهد. در شست‌وشو با بخار، پدهای پاک کننده در دمای تقریباً 60 درجه سانتیگراد (140 درجه فارنهایت) نگه داشته می‌شوند و به کمپرسور CordZero A9 این امکان را می‌دهند تا لکه‌ها را از کفپوش راحت‌تر از یک محلول تمیز کننده مرطوب معمولی پاک کند. طبق گفته اینترتک، سازمان جهانی آزمایش و صدور گواهینامه، پدهای بخارشوی ال‌جی در جدا کردن موادی مانند شکلات سفت شده از کف، مؤثرتر از یک شوینده معمولی مرطوب هستند.

نازل Steam Power Mop دارای سنسورهای دوگانه نیز هست که از گرم شدن بیش از حد مولد بخار ضمیمه جلوگیری می‌کند و همچنین یک سیستم آبرسانی پیشرفته و خودکار دارد که پدهای موپ را در حین پاک کردن خیس نگه می‌دارد. برای ایمنی کاربر، اگر نازل از روی زمین بلند شود یا به مدت تقریبی 20 ثانیه ثابت بماند، منبع بخار قطع می‌شود، در حالی که چرخش پد پاک‌کن پس از حدود یک دقیقه عدم فعالیت متوقف می‌شود. جارو برقی جدید ال‌جی نیز از فناوری Axial Turbo Cyclone شرکت بهره می‌برد که با ایجاد مکش قدرتمند به حذف گرد و غبار و زباله از کف و سایر سطوح خانگی کمک می‌کند.

همراه با کمپرسور CordZero A9 با بخارشوی پاور یک برج همه کاره (All-in-One Tower) نیز ارائه شده است. این برج یک ایستگاه اتصال کارآمد و شارژ سریع ال‌جی است که دارای کیسه گرد و غبار قابل تعویض، سیستم تخلیه خودکار زباله و نمایشگر بصری بوده و به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای وضعیت را ارائه می‌دهد. برج All-in-One ال‌جی همچنین سه ملودی هشدار/اعلان مختلف برای انتخاب و ذخیره‌سازی بدون دردسر لوازم جانبی جاروبرقی CordZero ارائه می‌دهد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی الکترونیک و راه حل هوای ال‌جی می‌گوید:

«کمپرسور CordZero A9 جدید ما با بخارشوی پاور یک راهکار نظافت واقعاً همه‌کاره است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به لطف جاروبرقی مؤثر و همچنین عملکرد تمیز کردن مرطوب و خشک، هر سطحی را در خانه تمیز کنند. ال‌جی به ارائه لوازم خانگی و دستگاه‌های تمیزکننده نوآورانه برای خانه سالم‌تر و زندگی بهتر ادامه خواهد داد.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (#15501، مرکز همایش‌های لاس وگاس) در نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه در لاس‌وگاس می‌توانند آخرین نوآوری‌های این شرکت در لوازم خانگی، از جمله جاروبرقی چوبی جدید CordZero با Steam Power Mop و یک برجAll-in-One  را بررسی کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید