۰۸ دی ۱۴۰۱

ال‌جی الکترونیکس از مشتریان خود می‌خواهد که در شرایط بهینه چرت بزنند

ال‌جی الکترونیکس امیدوار است به مردم کمک کند خواب بهتری داشته باشند. این شرکت یادداشت تفاهمی با اسلیپ (Asleep) امضا کرده است تا فناوری‌های هوش مصنوعی (AI) این استارت‌آپ را که الگوهای خواب افراد را تشخیص می‌دهد در لوازم خانگی این شرکت به کار گیرد.

فناوری‌های اسلیپ تنفس افراد را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا بفهمند چه زمانی در خواب هستند. به گفته ال‌جی الکترونیکس، هر وسیله خانگی با میکروفون، مانند تلویزیون و بلندگو، می‌تواند برای استفاده از فناوری‌ها برنامه ریزی شود.

به عنوان مثال، یک دستگاه تصفیه هوا که دارای این فناوری است، زمانی که تشخیص دهد فرد به خواب رفته است، به طور خودکار به حالت خواب تغییر می‌کند.

یک دستگاه تهویه مطبوع می‌تواند دمای خود را به بهترین وجه متناسب با شرایط تنظیم کند.

این دو شرکت گفتند که تحقیقات مشترکی را برای دستیابی به محصولات و خدمات بیشتر با فناوری خواب انجام خواهند داد.

اوه سای کی، معاون مرکز تحقیق و توسعه لوازم خانگی و خانگی ال‌جی، گفت:

«ما لوازم خانگی نوآورانه‌ای را معرفی خواهیم کرد که کیفیت زندگی مشتریان را بر اساس راحتی اسلیپ و فناوری‌های تشخیص دقیق خواب بالا می‌برد.»

 اسلیپ فناوری‌های خود را در نمایشگاه تجاری آتی CES که در 5 ژانویه در لاس وگاس آغاز می‌شود، معرفی خواهد کرد.

 روز یکشنبه، ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که موضوع اصلی نمایشگاه خود در رویداد سالانه مینیمالیسم خواهد بود. در مجموع 5 آیتم از لوازم خانگی ال‌جی با رنگ آکروماتیک شامل یخچال، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به نمایش گذاشته خواهد شد. ال‌جی گفت که این محصولات در قسمت بیرونی خود، مانند دکمه‌ها و دستگیره‌های فیزیکی، حداقل جزییات را خواهند داشت.

لوازم خانگی مینیمالیست ال‌جی در نیمه اول سال آینده به فروش می رسد.

ال‌جی الکترونیکس گفت مفهوم طراحی جدید تلاش آن برای کاهش حجم قطعات و مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت یک لوازم خانگی، ارزش‌گذاری به طرح‌های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی است.

به گفته این شرکت، تمام بسته بندی ها با مواد بازیافتی ساخته خواهند شد.

 کیم سو یون، محقق ارشد در موسسه طراحی لوازم خانگی و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«سادگی می‌تواند ارزش‌های زندگی مشتری را زیباتر کند. با طراحی مینیمال، ما روند جدیدی را در بخش لوازم خانگی رهبری خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید