۲۹ آذر ۱۴۰۱

گسترش همکاری طولانی مدت ال‌جی و شاکر برای تامین لوازم خانگی و سرگرمی خانگی در عربستان

شرکت الحسن قاضی ابراهیم شاکر (Shaker) واردکننده، تولید کننده و توزیع کننده پیشرو در عربستان سعودی تهویه مطبوع و لوازم خانگی، همکاری طولانی مدت خود را گسترش داده است.

مشارکت استراتژیک با ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از طریق یک قرارداد عرضه جدید است که شامل لوازم خانگی و محصولات سرگرمی خانگی – یعنی تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، خشک‌کن، ماشین ظرفشویی، اجاق‌های مایکروویو و موارد دیگر – برای بازار عربستان می‌شود.

قرارداد عرضه جدید، که از 1 ژانویه 2023 اجرایی خواهد شد، شاکر را قادر می‌سازد تا طیف کامل محصولات ال‌جی را مجهز به فناوری پیشرفته طراحی شده برای پاسخگویی به نیازها و ارزش‌های در حال رشد مصرف کنندگان ارائه دهد و عرضه جامع خرده فروشی و تجارت الکترونیک خود را در سراسر پادشاهی این کشور گسترش دهد. در راستای دستور کار پایداری Shaker، طیف محصولات ال‌جی دارای فناوری‌های نوآورانه و راه‌حل‌های کارآمد انرژی است که میزان انتشار کربن را از طریق استفاده از محصول کاهش می‌دهد.

آقای محمد ابراهیم ابونیّان، مدیر عامل گروه شاکر، گفت:

«این قرارداد تامین جدید با ال‌جی نقطه عطفی در همکاری بلندمدت ما است ما به حمایت از برنامه های رشد بلندپروازانه مشترک خود برای پادشاهی برای رشد استعدادهای محلی، بهینه‌سازی فناوری‌های محلی و ارائه محصولات نوآورانه‌ای که نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می‌کند، ادامه می دهیم. این توافق همچنین گامی بزرگ در گسترش مجموعه سبد سهام Shaker است تا اطمینان حاصل شود که ما تقاضای رو به رشد لوازم خانگی و محصولات سرگرمی خانگی با کیفیت بالا در عربستان سعودی را برآورده می‌کنیم. نکته مهم این است که رویکرد مشترک ما برای ارائه محصولات کم‌مصرف و به حداکثر رساندن محتوای محلی نیز با چشم انداز پادشاهی عربستان و سفر به صفر خالص همسو است.»

شاکر بیش از 20 سال است که یک سرمایه گذاری مشترک منحصر به فرد با ال‌جی به عنوان تنها توزیع کننده کولر گازی ال‌جی در عربستان سعودی داشته است. در طول سال‌ها، این مشارکت همچنین منجر به ایجاد یک کارخانه تهویه مطبوع با ظرفیت یک میلیون واحد و در عین حال توانمندسازی و بهبود رقابت‌پذیری بخش صنعتی پادشاهی در راستای استراتژی ملی صنعتی به عنوان بخشی از چشم‌انداز 2030 توسعه صنعتی و برنامه لجستیک ملی شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید