۰۵ شهریور ۱۳۹۸

همکاری ال‌ جی و Naver برای بهره‌مندی بیشتر از امکانات نمایشگر دوگانه با مرورگر همه‌کاره

مرورگر Whale شرکت نِیور (Naver) مخصوص نمایشگرهای چندگانه برای سازگاری کامل با نمایشگر دوگانه بهینه شده است.

ال‌جی الکترونیکس و شرکت نیور، بزرگترین شرکت تأمین‌کننده موتور جست‌وجو در کره جنوبی، مرورگر Whale را با مشارکت یکدیگر تولید کردند. این مرورگر برای استفاده از نمایشگر دوگانه ال‌جی (LG Dual Screen) بهینه شده و می‌تواند قابلیت چندوظیفگی را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

مرورگر Whale بر پایه مروگر منبع باز و کرومی گوگل است و به گفته نیور، از قابلیت omnitasking یا همه‌کاره بودن پشتیبانی می‌کند.  به عبارت دیگر، این مرورگر می‌تواند همزمان چندین وظیفه را روی نمایشگر انجام دهد. مرورگر ویل از حالت تقسیم نمایشگر با جداکننده تنظیم‌شونده نیز پشتیبانی کرده و به مرورگر امکان می‌دهد تا در یک زبانه دو سایت  را وبگردی کند. این مرورگر با نمایشگر دوگانه ال‌جی جفت می‌شود و توانایی حرکت بین دو نمایشگر را که در حال وبگردی هستند خیلی سریع و بدون زحمت به بعد جدیدی ارتقا می‌دهد. آنهایی که از خرید آنلاین لذت می‌برند می‌توانند از منوی اصلی سایت روی یک نمایشگر انتخاب کنند و در نمایشگر دیگر اطلاعات و توضیحات محصول انتخابی را مطالعه کنند. کاربران دوزبانه می‌توانند با مرورگر ویل اخبار سایت‌های مورد علاقه خود را به دو زبان مختلف به صورت همزمان بخوانند.

ال‌جی همیشه به دنبال راه‌های نوین و خلاقانه برای به حداکثر رساندن بهره‌مندی از فناوری نمایشگر دوگانه‌ای است که اولین بار در گوشی ال‌جی V50 ThinQ 5G معرفی شد. برنامه‌هایی نیز برای استفاده دستگاه‌های دیگر با پشتیبانی از نمایشگر دوم ال‌جی در نظر گرفته شده است. ال‌جی در نمایشگاه IFA جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود را با پشتیبانی از نمایشگر دوگانه ال‌جی و مجهز به مرورگر نیور ویل (NAVER Whale) معرفی می‌کند.

اخبار ال‌جی در نمایشگاه IFA 2019 را که از ۶ تا ۱۱ سپتامبر در برلین آلمان برگزار می‌شود پیگیری کرده تا با جدیدترین تلفن‌های هوشمند ال‌جی مجهز به مرورگر نیور ویل آشنا شوید. برای اطلاع از فعالیت‌های ال‌جی در نمایشگاه ‌IFA 2019 هشتگ LGIFA2019# را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید