۰۱ آبان ۱۳۹۸

عرضه جهانی ال‌ جی G8X ThinQ با نمایشگر دوگانه Dual Screen

جدیدترین تلفن هوشمند سری G ال‌ جی با سنت و میراث دیرینه خود در عرضه عملکرد قوی دوربین، مهندسی صدا و طراحی بهبودیافته وارد بازارهای جهان می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد عرضه جهانی تلفن هوشمند ال‌جی G8X ThinQ با نمایشگر دوگانه Dual Screen، که هر دو در ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA 2019 برلین معرفی شدند، به زودی آغاز می‌شود.

ال‌جی G8X ThinQ و نمایشگر دوگانه Dual Screen شیوه‌ای کاملا جدید برای تعامل مشتریان به وسیله یک دستگاه همراه است و موقعیت‌ها و امکانات جدیدی را برای بازی با موبایل، تولید محتوا و مصرف محتوا و حتی بهره‌وری و خیلی قابلیت‌های دیگر را میسر می‌کند. این تلفن هوشمند از اول نوامبر در امریکا و سپس در بازارهای اصلی دنیا مانند برزیل، آلمان، ژاپن، مکزیک، اسپانیا و ترکیه طی هفته‌های آتی عرضه می‌شود.

G8X-THINQ-LAUNCH_02

ال‌جی G8XThinQ Dual Screen به مشتریان امکان می‌دهد تا آنجا که می‌توانند به سرعت و به آسانی به تولید محتوا بپردازند. مشتریان می‌توانند در هر دو نمایشگر به صورت همزمان به سادگی و به شیوه‌ای مؤثر و کارامد پیمایش کنند، به جست‌وجو بپردازند یا ارتباط برقرار کنند؛ چه موقع  تماشای فیلم در حال پیام دادن به دوستان باشند، موقع آپدیت اخبار فوتبال در حال بازرسی آمار و اطلاعات، موقع اشتراک‌گذاری و مقایسه در حال خرید آنلاین یا موقع ارائه یک پروژه در جلسه کاری در حال نوشتن ایمیل.

جدیدترین تلفن هوشمند سری G ال‌جی از یک نمایشگر 6.4 اینچ OLED FullVision، دوربین جلوی 32 مگاپیکسل، دوربین دوگانه در پنل پشت با حالت‌های مبتکرانه برای عکاسی و فیلم‌برداری، دو بلندگوی متعادل 1.2 وات استریو، اولین حسگر اثر انگشت روی نمایشگر در گوشی‌های ال‌جی و باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر که یک روز کامل دوام می‌آورد بهره می‌برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید