۰۸ دی ۱۴۰۱

ال‌جی و تجربه لوکس متفاوت با نسل دوم سری LG SIGNATURE در نمایشگاه CES 2023

لوازم خانگی فوق‌العاده برتر شرکت دارای فناوری‌های پیشرفته، طراحی بی‌زمان و بهره‌وری انرژی فوق‌العاده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از نسل دوم لوازم خانگی LG SIGNATURE خود در نمایشگاه CES 2023 رونمایی خواهد کرد. طراحی جاودانه و فناوری‌های نوآورانه برای زندگی راحت‌تر، شیک‌تر و پایدارتر در خانه، پیچیده‌تر و جدیدتر محصولات در بخش LG SIGNATURE غرفه ال‌جی با موضوع “Live Beyond” به نمایش گذاشته خواهند شد.

برند LG SIGNATURE، هفت سال پس از اولین معرفی و عرضه، به بازتعریف فوق العاده مفهوم پریمیوم ادامه داده و لوازم خانگی زیبا، بسیار پیشرفته و لوازم زندگی که عملکرد، طراحی و قابلیت استفاده را به سطح جدیدی می‌رساند ارائه می‌دهد. این برند در حالی که به فلسفه این برند و کیفیتی شبیه صنعتگر وفادار می‌ماند، خط تولید نسل دوم ویژگی‌ها و فناوری‌های متفاوتی را اضافه می‌کند که راحتی بیشتر و همچنین رنگ ها، مواد و پرداخت‌های جدیدی که ظاهری براق و مینیمال به خانه می‌آورد را ارائه می‌کند.

مدل‌هایی که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته می‌شوند شامل یخچال جدید LG SIGNATURE 4-Door French-Door با Dual InstaView، یک دستگاه ماشین لباسشویی و خشک کن با صفحه لمسی 7 اینچی LCD ، اجاق مایکروویو فوق‌العاده با InstaView هوشمند و گاز کشویی دوگانه فر با دوربین‌های داخلی، قابلیت تنظیم زمان و دما به صورت خودکار هستند. از دیگر محصولات LG SIGNATURE که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به تهویه مطبوع، تصفیه کننده هوا، تلویزیون OLED و Wine Cellar اشاره کرد.

بخش LG SIGNATURE، متشکل از اتاق نشیمن، اتاق رختشویی و آشپزخانه، با مشارکت برند مبلمان طراح ایتالیایی Molteni&C ایجاد شده است. این محصولات زیبا و پیشرفته از نظر فناوری از طیف LG SIGNATURE در هر فضای داخلی شیک با مبلمان خیره‌کننده Molteni&C تکمیل خواهند شد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت راه حل لوازم خانگی و هوا ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:

«دستگاه‌های نسل دوم LG SIGNATURE فناوری‌های منحصر به فرد ما، مجموعه‌ای از ویژگی‌های بهبود یافته راحتی و کارایی، و طراحی زیبا و مدرن را برای زندگی هوشمندانه، پایدار و لوکس‌تر در خانه ترکیب می‌کنند».

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (#15501، مرکز همایش های لاس وگاس در لاس وگاس) در نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه این فرصت را خواهند داشت تا از آخرین نوآوری‌های این شرکت در سبک زندگی، از جمله لوازم خانگی LG SIGNATURE، دیدن کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید