۰۷ دی ۱۴۰۱

ال‌جی از عرضه جهانی لوازم انقلابی LG ThinQ UP خبر داد

لوازم خانگی جدید ال‌جی با ارائه یک تجربه نشاط‌بخش به مشتری، می‌تواند با ویژگی‌های جدید متناسب با نیازها و سبک‌های زندگی مختلف ارتقا یابد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از عرضه جهانی لوازم خانگی قابل ارتقاء LG ThinQ UP خود از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی خبر داد. لوازم خانگی ال‌جی که می‌توانند با نیازهای منحصر به فرد و تغییر سبک زندگی هر مشتری سازگار شوند، کاربران را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌ها و عملکردهای جدید بدون نیاز به خرید اضافی لذت ببرند. ال‌جی ThinQ UP که در ژانویه 2022 در کره جنوبی راه‌اندازی شد، از مارس 2023 در ایالات متحده در سطح بین‌المللی عرضه خواهد شد و در بازارهای کلیدی دیگر در دسترس خواهد بود.

لوازم LG ThinQ UP که بر اساس مفهوم مشتری محوری Evolving with You ساخته شده‌اند، می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را در طول زندگی خود بگنجانند و در طول زمان ارزش بیشتری را برای کاربران فراهم کنند. ال‌جی به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و افزونه‌های سخت‌افزاری با قابلیت نصب آسان را توسعه داده و گزینه‌های تخصصی و امکانات جدید را بر اساس الگوهای استفاده و پیشنهادهای صاحبان دستگاه‌های ThinQ UP ارائه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های سفارشی موجود برای دانلود در سال 2023، حالت Laundry Saver Mode است که می‌توان آن را روی مدل‌های خشک‌کن با ThinQ UP اعمال کرد. قابلیت Laundry Saver برای مواقعی بسیار مفید است که خشک‌کن را نمی‌توان فوراً تخلیه کرد و لگن پس از پایان برنامه (و تا باز شدن درب خشک‌کن) نگه می‌دارد تا از ایجاد چین و چروک و بو گرفتن جلوگیری کند. یکی دیگر از ویژگی‌های ارائه شده، بهبود کنترل روشنایی در شب برای یخچال‌ها با ThinQ UP است که نور داخلی یخچال‌ها را در شب ملایم‌تر می‌کند تا چشم کاربران را هنگام باز کردن درب کور نکند. همه ویژگی‌های نرم‌افزار جدید اختیاری هستند و می‌توانند به راحتی از برنامه LG ThinQ دانلود شوند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:

«الگوی جدید در صنعت لوازم خانگی، ال‌جی ThinQ UP راه‌حلی نوآورانه و جدید است که ارزش بی‌سابقه‌ای برای مشتری و تجربه‌های کاربری متفاوت ارائه می‌کند. ما به ارائه راه‌حل‌های سبک زندگی پیچیده‌ای که عملکرد شخصی، ویژگی‌های راحت و قابلیت ارتقای قابل تنظیم را ارائه می‌دهند، ادامه خواهیم داد.»

بازدیدکنندگان می‌توانند آخرین نوآوری‌های ال‌جی، از جمله لوازم جدید ThinQ UP را در غرفه این شرکت (#15501، مرکز همایش های لاس وگاس) در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از 5 تا 8 ژانویه تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید