۱۲ دی ۱۴۰۱

معرفی دستگاه کمک خواب «brid.zzz» از ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد جدیدترین دستگاه کمک خواب خود را در نمایشگاه فناوری CES 2023 که از پنجشنبه در لاس وگاس آغاز به کار می‌کند، به نمایش بگذارد.

به گفته این سازنده لوازم الکترونیکی، هدفون بی‌سیم 6 گرمی جدید که «brid.zzz» نام دارد، امواج مغزی را کنترل کرده و صداهای خواب‌آور را ارائه می‌کند. دستگاه bird.zzz در نیمه اول سال جاری در بازار داخلی عرضه می‌شود.

هدفون brid.zzz که می‌تواند همراه با یک اپلیکیشن گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد، با ایجاد ضربان در هر دو گوش، یعنی توهم شنوایی با شنیدن فرکانس‌های مختلف در هر گوش به طور جداگانه، به کاربران کمک کند به خواب بروند یا وارد مرحله خواب عمیق شوند. کاربران می‌توانند با استفاده از دستگاه به موسیقی یا سایر صداهای خواب آور با ضربات دو گوش گوش دهند.

ال‌جی الکترونیکس توضیح داد که این دستگاه الگوهای خواب و فعالیت‌های روزانه کاربران را از طریق برنامه تلفن هوشمند کنترل می‌کند تا فرکانس‌های القای خواب آن را بر این اساس تنظیم کند.

  این دستگاه توسط بخش SleepWave شرکت ال‌جی الکترونیکس ساخته شده است.

ال‌جی الکترونیکس اخیراً تفاهم‌نامه‌ای با اسلیپ امضا کرده است تا فناوری‌های تشخیص الگوی خواب این استارت‌آپ را در لوازم خانگی این شرکت اعمال کند.

به عنوان مثال، یک دستگاه تصفیه هوای ال‌جی الکترونیکس که دارای این فناوری است، هنگامی که تشخیص دهد شخصی به خواب رفته است، به طور خودکار به حالت خواب تغییر می کند.

ال‌جی الکترونیکس brid.zzz و سایر دستگاه‌های آزمایشی خود، مانند تجهیزات ورزشی و یک ایستگاه شارژ بی‌سیم برای دستگاه‌های حرکت برقی مانند اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه‌ها را در بخش LG Labs خود در نمایشگاه CES 2023 به نمایش خواهد گذاشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید