۱۵ دی ۱۴۰۱

آزادی در طراحی فضا با تلویزیون بی‌سیم OLED جدید ال‌جی مجهز به فناوری Zero Connect

تلویزیون OLED جدید ال‌جی با فناوری Zero Connect آزادی طراحی فضای شما را دوباره تعریف می‌کند. این یک دستاورد خیره کننده از ال‌جی است: تلویزیون 97 اینچ OLED بزرگ با انتقال بی‌سیم تصویر و صدا در زمان واقعی تا 4K 120Hz.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تلویزیون LG SIGNATURE OLED M (مدل M3) 97 اینچی خود را معرفی کرد: اولین تلویزیون در جهان با فناوری Zero Connect1، که یک فناوری انتقال بی‌سیم تصویر و صدا در زمان واقعی در 4K 120Hz است. تلویزیون OLED جدید انقلابی M3 کیفیت تصویر و صدای عالی و همچنین انعطاف‌پذیری بیشتری را برای نصب و اتصال ارائه می‌دهد. دستاورد خیره‌کننده 4K OLED بی‌سیم ال‌جی در دو دسته فناوری و طراحی، جوایز نوآوری نمایشگاه CES 2023 را دریافت کرد.

برخلاف تلویزیون‌های معمولی، که همه درگاه‌های ورودی برای اتصال دستگاه‌های خارجی در پشت یا کناره‌ها قرار دارند، M3 با جعبه Zero Connect جداگانه ارائه می‌شود که سیگنال‌های ویدیویی و صوتی را به‌صورت بی‌سیم به صفحه نمایش سینمایی ۹۷ اینچی ال‌جی ارسال می‌کند. از آنجایی که می‌توان آن را دور از تلویزیون قرار داد، جعبه Zero Connect به ایجاد محیط تماشای تمیزتر و بدون حواس‌پرتی کمک می‌کند و به کاربران آزادی بیشتری برای چیدمان فضای خود می‌دهد. این جعبه دارای پورت‌های متعددی برای اتصال دستگاه‌های HDMI متداول، مانند ستاپ باکس‌های کابلی/ماهواره‌ای و کنسول‌های بازی است و همچنین می‌تواند به صورت بی‌سیم با ساندبارهای سازگار برای صدای غنی‌تر، قدرتمندتر و راحتی بدون کابل اضافی متصل شود. M3 و جعبه Zero Connect همراه با ارائه آزادی بیشتر به کاربران هنگام تنظیم فضای خود، این امکان را می دهد که به راحتی تلویزیون OLED جدید ال‌جی را بدون کابل درهم نصب کنند. علاوه بر این، بدون هیچ سیمی که کاربران را از لذت بردن از تجربه تماشای آن‌ها مزاحم کند، طراحی مینیمالیسم شیک با یک دیوار تلویزیون 97 اینچی حتی نفس‌گیرتر هم می‌شود.

راه‌حل بی‌سیم ال‌جی از فناوری‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کند تا انتقال صوتی و تصویری قابل اعتماد را به صفحه نمایش OLED خود نورده M3 ارائه کند و کاربران بتوانند از محتوا با فرکانس 4K 120Hz و صدای شفاف و واضح بدون وقفه یا کاهش کیفیت لذت ببرند. برای اطمینان از انتقال یکپارچه داده‌ها از جعبه به تلویزیون، این شرکت الگوریتمی را توسعه داد که فورا مسیر انتقال بهینه را شناسایی می‌کند. این الگوریتم خطاها یا اختلالات انتقال را به حداقل می‌رساند زیرا می‌تواند تغییرات محیط اطراف مانند حرکت افراد یا حیوانات خانگی در اطراف اتاق را تشخیص داده و مسیرها را بر این اساس تغییر دهد. علاوه بر این، برای حداکثر قدرت سیگنال، آنتن جعبه را می‌توان به راحتی چرخاند و/یا کج کرد تا با مکان تلویزیون هماهنگ شود. برای ایجاد حداکثر قابلیت استفاده، جعبه Zero Connect دارای تشخیص صدا است، به این معنی که کاربران می‌توانند M3 و دستگاه‌های متصل را با استفاده از دستورات ساده و گفتاری روشن و مدیریت کنند.

تلویزیون M3 ال‌جی با وجود اندازه چشمگیر صفحه‌نمایش، به‌خاطر طراحی باریک One Wall خود، بدون دردسر با دکوراسیون داخلی ترکیب می‌شود. این تلویزیون و براکت یکپارچه آن در کنار دیوار و بدون هیچ شکاف قابل مشاهده‌ای قرار می‌گیرند و زیبایی گالری هنری شیک و زیبایی را ارائه می‌دهند که کیفیت تصویر خود روشن تلویزیون را افزایش می‌دهد.

تلویزیون پیشرفته 4K OLED ال‌جی با راهکار بی‌سیم Zero Connect در نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه در غرفه این شرکت (#15501، سالن مرکزی، مرکز همایش‌های لاس‌وگاس) به نمایش گذاشته می‌شود. با دنبال کردن #LGCES2023 در رسانه‌های اجتماعی، از تمام اخبار هیجان‌انگیز ال‌جی در CES مطلع شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید