۰۷ دی ۱۴۰۱

رونمایی ال‌جی از لوازم خانگی جدید با طراحی مینیمالیستی در نمایشگاه CES 2023

لوازم خانگی جدید ال‌جی با استقبال از زیبایی شناسی و پایداری بی‌انتها، برای ارائه ارزش جدید به مشتری به ملزومات پایبند هستند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) قرار است در نمایشگاه CES 2023 خط جدیدی از لوازم خانگی با طراحی مینیمالیستی از جمله ماشین لباسشویی و خشک‌کن را معرفی کند. طیف جدید محصولات با رویکرد «بازگشت به اصول»، (back to basics) بر روی جوهره هر دستگاه، حذف تمام عناصر طراحی غیر ضروری برای ارائه زیبایی شناسی ماندگار و مینیمالیستی تمرکز دارد. محصولات متمایز و بادوام تعهد قوی ال‌جی به پایداری را نیز نشان می‌دهد؛ محصولاتی که دارای مواد بازیافتی در داخل و خارج هستند و نسبت به لوازم خانگی معمولی به قطعات کمتر و انرژی کمتری برای ساخت نیاز دارند.

لوازم مینیمالیستی ال‌جی که باطراوت و در عین حال ساده هستند، با هر نوع دکوراسیون، طرح رنگ یا ترند داخلی مطابقت دارند. پالت رنگی جذاب و فقدان تزیینات شلوغ، ظاهری مدرن و در عین حال کلاسیک را ارائه می‌دهد که به محصولات اجازه می‌دهد به طور یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب شوند. علاوه بر زبان طراحی ساده و تمیز، لوازم ال‌جی دارای یک تجربه کنترل زیبا و شفاف هستند که به راحتی می‌توان کار با آنها را شروع کرد.

در راستای هدف ال‌جی برای کاهش مداوم اثرات زیست‌محیطی در تمامی حوزه‌های عملیاتی، محصولات شیک و جدید با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده‌اند. با کاهش تعداد اجزا و عناصر چاپی استفاده شده، لوازم خانگی با طراحی مینیمالیستی ال‌جی زمان کمتری می‌برند، از منابع کمتری استفاده می‌کنند و به انرژی کمتری برای تولید نیاز دارند. هر مدل در مجموعه جدید دارای قطعات داخلی و خارجی – و حمل در بسته بندی – ساخته شده از مواد قابل بازیافت است.

مجموعه جدید که شامل یخچال، ماشین لباسشویی، خشک کن، گاز فردار و ماشین ظرفشویی است، بخشی از مجموعه لوازم نوآورانه قابل ارتقا ال‌جی هستند و کاربران می‌توانند از طریق مرکز ارتقا در برنامه LG ThinQ ویژگی‌های جدیدی را به محصولات اضافه کنند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«لوازم خانگی با طراحی مینیمالیستی ما، پایدار و شیک هستند و کاربری ساده‌ای دارند که ارزش جدیدی را برای مشتری ارائه می‌کنند. ما به ارائه محصولات پیشرفته و مدبرانه که فناوری‌های نوآورانه ما را در بر می‌گیرد و تعهد ما به مسئولیت زیست‌محیطی را منعکس می‌کند، ادامه خواهیم داد.»

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی (#15501، مرکز همایش‌های لاس وگاس، لاس‌وگاس) در نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه می‌توانند تمام جدیدترین نوآوری‌های این شرکت، از جمله مجموعه جدید لوازم خانگی با طراحی مینیمالیستی را تجربه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید