۰۷ دی ۱۴۰۱

ساندبارهای 2023 ال‌جی با صدای فراگیر و قابلیت‌های ویژه در نمایشگاه CES 2023 

جدیدترین مدل‌های ساندبار ال‌جی با عملکردهای راحت، ادغام پیشرفته با تلویزیون ال‌جی و صدای قدرتمند، تجربیات عالی و ارزش مصرف‌کننده را ارائه می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از مجموعه ساندبار 2023 خود، از جمله مدل‌های جدید SC9 و SE6، در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس در ژانویه امسال رونمایی می‌کند. بلندگوهای خطی یا ساندبارهای جدید که با مجموعه تلویزیون‌های 2023 ال‌جی همخوانی کامل دارند، با صدای قدرتمند و ظریف، طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی و راحت و طراحی‌های شیک، ارزش فوق‌العاده‌ای برای مصرف‌کننده ارائه می‌کنند.

مدل‌های ساندبار جدید ال‌جی ادغام‌سازی یکپارچه‌ای با تلویزیون‌های این شرکت ارائه کرده و تجربه کاربری بدون دردسر و صدای قوی‌تر و معتبرتر دارند که سرگرمی‌های خانگی را حتی بیشتر فراگیر می‌کند. ساندبار و تلویزیون ال‌جی در صورت جفت شدن، ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند WOW Orchestra خواهند داشت که از هر یک از کانال‌های صوتی دو محصول برای ایجاد یک صحنه صوتی گسترده با ارتفاع، عمق و قدرت بهبودیافته استفاده می‌کند. ساندبارهای 2023 ال‌جی و تلویزیون‌های ال‌جی هم‌افزایی بیشتری را برای راهکار صدای مولتی ساراند برجسته ارائه می‌کنند و به شنوندگان امکان می‌دهند از کیفیت ارتقا یافته Dolby Atmos و IMAX با DTS:X لذت ببرند.

علاوه بر این، سیستم صوتی ممتاز سرگرمی خانگی ال‌جی رابط بصری را به داشبورد خانگی تلویزیون ال‌جی می‌آورد و به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تنظیمات ساندبار خود را مدیریت کرده و حالت‌های صدا را با تلویزیون به اشتراک بگذارند. تلویزیون‌های ال‌جی، راحتی بدون کابل و ظاهری مرتب‌تر در اتاق نشیمن بدون افت کیفیت صدا ارائه می‌کنند.

علاوه بر مجموعه ویژگی‌های گسترده‌تر و استفاده آسان‌تر، ساندبارهای جدید دارای طراحی پیچیده‌ای هستند که ظاهر مینیمالیستی جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی را تکمیل می‌کند و به‌طور بی‌نقصی با طیف گسترده‌ای از دکورها مطابقت دارد. یک براکت جدید به کاربران امکان می‌دهد ساندبار ال‌جی خود را مستقیماً زیر تلویزیون‌های ال‌جی قرار دهند و سبکی هماهنگ و ممتاز از نظر بصری ایجاد کنند. این براکت که به قسمت پشتی تلویزیون سازگار ال‌جی متصل می‌شود، می‌تواند برای نصب ساندبار جدید به دیوار یا ایستاده در ارتفاع یا مکانی استفاده شود که بهترین تجربه صدا را برای کاربران تضمین می‌کند. براکت مناسب به دور نگه داشتن محیط دید از درهم‌کاری کابل کمک می‌کند و کاربران را از ایجاد سوراخ در دیوار نجات می‌دهد.

ساندبار 2023 با استفاده از فناوری صدای سه‌گانه ال‌جی، که شامل اولین بلندگوی سه‌گانه روشن جهان می‌شود، بازتولید دقیق صدا و وضوح بیشتر را برای تجربه کامل‌تر سینمای خانگی ارائه می‌کنند. فناوری صدای فضایی سه‌گانه جدید برای امسال، از تجزیه و تحلیل کانال انجام شده توسط یک موتور سه بعدی مبتنی بر HRTF برای افزودن یک لایه میانی مجازی استفاده می‌کند. نتیجه صدایی فوق‌العاده واقعی با حس فضای متقاعدکننده است که شنوندگان را در مرکز یک محیط صوتی فراگیر قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند تفاوت ایجاد شده توسط Triple Sound Optimizer ال‌جی را بشنوند – قابلیتی که هوشمندانه عملکرد ساندبار جدید را افزایش می‌دهد – و از صدای ارتقا یافته از طریق میکسر Smart Up لذت ببرند که صدای دو کاناله را به چند کاناله خیره‌کننده تبدیل می کند. کالیبراسیون اتاق با هوش مصنوعی ال‌جی که خروجی صدا را متناسب با فضای کاربر می‌سازد، شرایط اتاق را تجزیه و تحلیل می‌کند، سپس آن اطلاعات را در تنظیمات ساندبار اعمال می‌کند تا دقت بیشتری در محدوده فرکانس پایین ارائه دهد. همچنین فرکانس‌های کانال جلویی را برای کمک به بهبود تعادل کلی، وضوح اجراهای صوتی، گفتگوی فیلم و دقت تصویر صدا تقسیم می‌کند.

علاوه بر این، مدل‌های جدید از ویژگی پیشرفته AI Sound Pro ال‌جی بهره می‌برند. فناوری AI Sound Pro با اطمینان از صدای فوق‌العاده برای هر نوع محتوا، چه فیلم، رویدادهای ورزشی، بازی یا موسیقی، سیگنال صوتی را تجزیه و تحلیل کرده و به‌طور خودکار مناسب‌ترین تنظیمات را اعمال می‌کند.

ساندبارهای جدید ال‌جی با توجه به نیازهای متنوع سرگرمی خانگی مصرف‌کنندگان امروزی، با طیف وسیعی از خدمات، دستگاه‌ها و ویژگی‌های اتصال سازگار است. کاربران می‌توانند هنگام گوش دادن به هنرمندان و آهنگ‌های مورد علاقه خود در سرویس‌های پخش موسیقی مانند Tidal Connect با صدایی با کیفیت بالا، از پخش بدون افت با کیفیت صوتی خیره کننده لذت ببرند.

سیستم‌های صوتی فوق‌العاده برای کسانی که می‌خواهند تجربه بازی کنسول خود را به سطح بالاتری ببرند، جدیدترین ساندبارهای ال‌جی از VRR برای کاهش پرش صفحه‌نمایش و ALLM برای حذف تأخیر پشتیبانی و در عین حال امکان عبور از 4K/120 هرتز را نیز فراهم می‌کنند.

یکی از ساندبارهای جدید ال‌جی که در CES 2023 به نمایش گذاشته می‌شود، SE6 دارای فرمی جمع و جور است که برای فضاهای کوچک‌تر ایده‌آل بوده و طراحی شیک و مدرنی دارد که تقریباً با هر سبک داخلی به خوبی کار می‌کند. این مدل شیک و جدید، علیرغم اینکه کوچک‌ترین مدل ساندبار ال‌جی است، دارای چهار رادیاتور غیرفعال است که به ارائه صدای عالی با بیس قدرتمند کمک می‌کند. ساندبار SE6 از Dolby Atmos برای صدای سینمایی که محتوا را زنده می‌کند، پشتیبانی می‌نماید.

ساندبار 2023 ال‌جی در طول نمایشگاه CES 2023 از 5 تا 8 ژانویه در غرفه این شرکت (#15501، سالن مرکزی، مرکز همایش‌های لاس وگاس) به نمایش گذاشته می‌شود. با دنبال کردن #LGCES2023 در رسانه های اجتماعی، از تمام اعلامیه های هیجان انگیز ال جی در CES مطلع شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید