۱۰ دی ۱۴۰۱

رونمایی ال‌جی دیسپلی از نمایشگرهای OLED گیمینگ در نمایشگاه CES 2023

ال‌جی دیسپلی، پیشروترین مبتکر فناوری‌های نمایشگر در جهان، اعلام کرد که از نمایشگرهای OLED فوق عریض 45 اینچی و OLED 27 اینچی خود که برای بازی بهینه‌سازی شده است در ژانویه در CES 2023 رونمایی خواهد کرد. از طریق این محصولات پیشرفته، این شرکت قصد دارد رهبری خود را در بازار بازی‌های پیشرفته تقویت کند.

نمایشگرهای OLED گیمینگ جدید ال‌جی دارای سریع‌ترین زمان پاسخ‌دهی 0.03 میلی‌ثانیه هستند که آنها را به اولین نمایشگرهای OLED با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز در ثانیه تبدیل کرده و واضح‌ترین کیفیت تصویر و نرم‌ترین حرکات را حتی در هنگام سرعت باورنکردنی اکشن سریع‌تر فراهم می‌کنند. نمایشگرهای OLED گیمینگ این شرکت از پیکسل‌های خودنورده OLED بهره می‌برند تا تجربیات بازی همه‌جانبه‌ای را به همراه تصاویر غنی، زنده و واضح در کنار عملکرد بالای خود ارائه دهند.

علاوه بر این، نمایشگرهای OLED گیمینگ LG Display با استفاده از یک پلاریزه مخصوص که برای بازی طراحی شده است، بازتاب نور خارجی را به حداقل می‌رساند. این قابلیت به صفحه نمایش اجازه می‌دهد تا در هر محیطی به رنگ مشکی کامل دست یابد، به کیفیت تصویر عمق می‌بخشد و تصویر رنگی دقیقی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نمایشگرهای OLED بازی انقلابی تا 800R یا شعاع انحنای 800 میلی‌متری خم می‌شوند و به گیمرها این امکان را می‌دهند که منحنی بهینه را برای هر ژانر محتوا تجربه کنند.

علاوه بر این، پنل‌های OLED بازی این شرکت در مقایسه با نمایشگرهای LCD ممتاز با همان اندازه، کمترین میزان نور آبی را در صنعت ساطع می‌کنند و این به گیمرها اجازه می‌دهد تا از تجربه‌های بازی بدون لرزش با خستگی چشم کمتر لذت ببرند.

ال‌جی دیسپلی تولید انبوه نمایشگرهای OLED گیمینگ 27 و 45 اینچی را در ماه جاری آغاز خواهد کرد و این محصولات قرار است در مانیتورهای پریمیوم برای چندین شرکت فناوری جهانی از جمله ال‌جی الکترونیکس، Asus و Corsair استفاده شوند.

تای جونگ لی، رئیس بخش تجربه مشتری در ال‌جی دیسپلی، گفت:

«مانیتور OLED گیمینگ ال‌جی دیسپلی بهترین راهکار نمایش برای گیمرها از نظر کیفیت تصویر، زمان پاسخگویی و راحتی چشم است. ما به گسترش مجموعه پنل‌های OLED گیمینگ خود بر اساس نیازهای گیمرها در ژانرهای مختلف ادامه می‌دهیم تا تجربه مشتری را به قله‌های جدیدی برسانیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید