۱۴ دی ۱۴۰۱

آغاز همکاری فنی ال‌جی با Magna برای آینده موبایلیتی و حمل و نقل 

ال‌جی و مگنا نسل بعدی راهکارهای رانندگی خودکار و سرگرمی و اطلاع‌رسانی را ارائه می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) همکاری فنی خود با شرکت مگنا (Magna)، شرکت فناوری موبایلیتی جهانی و یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان در فضای خودرو، را اعلام کرد. این دو شرکت توافق‌نامه‌ای را برای توسعه یک راهکار برای رانندگی خودکار و سرگرمی و اطلاع‌رسانی با هدف ارائه تجربیات متفاوت مشتری و ایجاد آمادگی برای آینده موبایلیتی امضا کرده‌اند.

بر اساس این قرارداد، ال‌جی و مگنا امکان‌سنجی فنی یکپارچه‌سازی قابلیت‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی ال‌جی با سیستم کمک راننده پیشرفته مگنا (ADAS) و فناوری‌های رانندگی خودکار را بررسی خواهند کرد.

شرکت قطعات خودروی ال‌جی LG Vehicle Component Solutions (VS) به عنوان پیشرو در قابلیت‌های In-Vehicle Infotainment (IVI) در صنعت خودرو شناخته شده و در انتظار خودروی آینده، فعالانه سبد محصولات و فناوری‌های آینده خود را بررسی کرده است.

این مفهوم بر ایجاد راهکارهای اجرایی IVI-ADAS برای برآورده کردن بهتر برنامه‌های خودروسازان تمرکز خواهد کرد. ال‌جی و مگنا قصد دارند این مفهوم را در جریان نمایشگاه CES 2023 به خودروسازان جهانی معرفی کنند.

اون سئوک هیون، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی، گفت:

«ما هیجان زده هستیم که با Magna، اکنون در بخش رانندگی خودکار، کار می‌کنیم تا با ایجاد یک اثبات مفهومی، ارزش را فراتر از دامنه کابین ما گسترش دهیم. ما قصد داریم برای نشان دادن نوآوری‌های بالقوه ADAS از نزدیک با هم همکاری کنیم زیرا می‌تواند به خودروسازان کمک کند تا برخی از سخت‌ترین چالش‌هایشان را برطرف کنند.»

این همکاری به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک موفق ال‌جی و مگنا در جولای 2021 به نام LG Magna e-Powertrain Co., Ltd برای تولید موتورهای الکترونیکی، اینورترها و شارژرهای برد و همچنین سیستم‌های درایو الکترونیکی مرتبط برای حمایت از تغییر رو به رشد جهانی به سمت وسیله نقلیه برای خودروسازان خاص است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید